۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۱۰۳۰
آیت الله دری نجف آبادی:

هیچ عذری برای مدیران در شرایط پساتحریم پذیرفتنی نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که در شرایط پساتحریم هیچ عذری برای مدیران پذیرفتنی نیست و همه باید برای توسعه اقتصادی کشور بکوشند، گفت: مدیران صنایع با تولید با کیفیت و ارزان، از شرایط پساتحریم در راستای توسعه صادرات استفاده کنند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگا رخبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، عصر یکشنبه 17 آبان ماه در نشست با رییس و مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی که در محل دفتر امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی  ضربات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد وارد کرد و مانع از پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور عزیزمان شد.

 

مسؤولان در راستای توسعه اقتصادی کشور بکوشند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که در شرایط پساتحریم هیچ عذری برای مدیران پذیرفتنی نیست و همه باید برای توسعه اقتصادی کشور بکوشند، گفت: مدیران صنایع با تولید با کیفیت و ارزان، از شرایط پساتحریم در راستای توسعه صادرات استفاده کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: صنایع تا کنون یکی از موانع مهم را در مسیر حرکت خود تحریم می دانستند و آنرا سد بزرگی در مسیر توسعه‌یافتگی عنوان می‌کردند، اما امروز شرایط تغییر یافته است.

 

وی خاطر نشان کرد: توجه به امر تولید و چشم دوختن به بازارهای جهانی در شرایط پساتحریم موضوع بسیار مهمی است که می‌طلبد مدیران صنایع این مهم را در دستور کار قرار خود قرار دهند.

 

امام جمعه اراک با اشاره به این که متاسفانه افق دید بسیاری از مدیران صنایع در کشور به درون مرزها معطوف شده و کمترمدیری برای حضور در بازارهای جهانی تلاش می کند، گفت: در این راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان تنها مرجع هماهنگ کننده و سازمان دهی صنایع کشور وظیفه دارد صنعتگران را به تولید با کیفیت همراه با قیمت پایین برای حضور در بازارهای جهانی تشویق کند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که توسعه اقتصادی فرایندی است که با تلاش، همدلی و هم‌زبانی همه مردم محقق می‌شود، گفت: یکی از مشکلات تولیدات صنعتی پایین بودن کیفیت محصولات است که باید در این شرایط زمانی به سوی تولید محصولات با کیفیت و انبوه وارد بازارهای جهانی شویم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که مشکلات اقتصادی سبب تعطیلی برخی واحدهای صنعتی و تولیدی مهم و کاهش ظرفیت برخی واحدها شده است، بیان کرد: اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم کشور محسوب می شود که با توسعه فضاهای صنعتی و کارکردن صنایع با حداکثر ظرفیت ممکن می‌شود.

 

امام جمعه اراک با بیان این که خام فروشی بزرگترین ظلم به منابع خدادادی است، گفت: خام فروشی مصداق روشن هدر رفت سرمایه‌های ملی به شمار میرود و ایران را از سودی که می‏‌توانیم با فرآوری این مواد به دست آوریم بی نصیب می‌کند./842/202/ب1

ارسال نظرات