۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۳۰۰۸۶۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

کنگره بین المللی امام سجاد به مرکز تبادل اندیشه و تفکر در حوزه امامت تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به مرکز تبادل اندیشه و تفکر در حوزه امامت تبدیل شده است.
کنگره بین المللی امام سجاد به مرکز تبادل اندیشه و تفکر در حوزه امامت تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امروز در حاشیه برگزاری پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد(ع) با توجه به جو موجود سیاسی و دینی آن زمان بهترین راه و روش برای زنده نگه داشتن دستاوردهای عاشورا را برگزیدن راهی خاص و مدبرانه دانست که همراه با سیر و سلوک اسلامی و ثبت حقایق اسلامی به صورت دعا در قلب صحیفه سجادیه است.

 

وی اظهار داشت: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) هم اکنون به مرکز تبادل اندیشه و تفکر در حوزه امامت امام سجاد(ع) تبدیل شده است و این ره آورد و مرهون تلاش ستاد عالی کانون های مساجد کشور، استاندار هرمزگان، مراجع عظام، روحانیت و مردم استان است.

 

مدیرکل ارشاد اسلامی هرمزگان بر گسترش کنگره در ابعاد بین المللی تاکید کرد و اذعان داشت: به لطف انقلاب اسلامی ابعاد مختلف زندگی و آثار امام سجاد(ع) در ایران شناخته شده است اما لازم است از طریق همین کنگره به معرفی این بزرگوار در سطح بین المللی و جهانی اقدامات جدی صورت گیرد.

 

درویش نژاد تولید آثار هنری و فرهنگی متعدد از سوی هنرمندان را از مزیت های این دوره از کنگره عنوان کرد که لازم است در دوره های آتی تقویت شود./851/203/ب1

ارسال نظرات