۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۳۰۰۷۲۷
در مسجد خاتم الانبیای پردیسان؛

کلاس طب اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره طب اسلامی استاد تبریزیان هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد خاتم الانبیا(ص) پردیسان برگزار می‌شود و در پایان هر جلسه هم به تعدادی از سؤالات پاسخ داده می‌شود و نسخه برخی از بیماری‌ها ارائه می‌شود.
طب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کلاس طب اسلامی، امشب توسط حجت الاسلام عباس تبریزیان، استاد طب اسلامی حوزه علمیه قم، در مسجد خاتم الانبیای پردیسان قم، برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام تبریزیان این دوره را از جلد دوم کتاب الدراسه آغاز کرد و افزود: این دوره راجع به درمان‌های عام و داروهای عمومی است و در آخر دوره هم از مرکبات هشتگانه و طبایع چهارگانه بحث خواهد شد و حجامت هم به صورت مفصل آموزش داده خواهد شد.

 

وی نقطه قوت طب اسلامی را داروهای عام دانست و خاطرنشان کرد: این داروها طیف وسیعی از بیماری‌ها را درمان می‌کند و در مقابل هیچ بیماری عاجز نیست.

 

استاد طب اسلامی حوزه علمیه با بیان این که اکثر بیماری‌های مردم به خاطر عجله در درمان است، اظهار داشت: در بسیاری از آیات و روایات آمده است که أجل انسان معلوم است و تا أجل انسان فرا نرسد انسان از دنیا نمی‌رود و باید در برابر بیماری‌ها صبر کرد تا با داروهای طبیعی و سازو کار خود بدن درمان شود.

 

گفتنی است، این کلاس از امشب آغاز شده و به صورت مداوم هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد خاتم الانبیای پردیسان برگزار می‌شود و در پایان هر جلسه هم به تعدادی از سؤالات پاسخ داده می‌شود و نسخه برخی از بیماری‌ها ارائه می‌شود./843/پ202/ف2

ارسال نظرات