۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۳۰۰۷۲۰
مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا خبر داد؛

برگزاری نشست تخصصی بنیاد فرهنگی هنری امام رضا در هرمزگان

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) با حضور نمایندگان هرمزگان در جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو در هرمزگان برگزار شد.
حرم رضوي، امام رضا

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، سید جواد جعفری مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع)، امروز عصر در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی گفت: تولید اثر هنری برای کودک و نوجوان با محتوای رضوی از حساسیت ها و ظرافت هایی برخوردار است که متولیان برگزاری این گونه جشنواره ها نهایت دقت و توجه را مد نظر قرار دهند.

 

وی افزود: استان هرمزگان به عنوان برگزار کننده یکی از مهم‌ترین جشنواره های فرهنگ رضوی توانسته از عهده این مسؤولیت برآید اما هیچگاه برای یک رویداد هنری پایانی نمی توان متصور شد و همیشه جا برای کار بهتر و کامل تر وجود دارد.
 
 
جعفری تأخیر در استفاده از فرصت خدمت‌گزاری به ساحت فرهنگ رضوی را جبران ناپذیر دانست و اظهار داشت: وقت تلاش و کار است و بایستی در عرصه فرهنگ رضوی به طور جدی و عمیق کار کنیم و تأخیر در این زمینه جایز نیست زیرا در جایگاهی هستیم که توفیق خدمتگزاری به ساحت فرهنگ رضوی را داریم و ممکن است در آینده این فرصت در اختیار ما نباشد.
 
 
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با حضور در این نشست، با تقدیر و تشکر از حمایت های بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از جشنواره ملی تئاتر ضامن آهو عنوان کرد: برگزاری چنین نشست هایی می تواند سبب افزایش کیفی محتوایی و ساختاری جشنواره های رضوی شود.
 
سعید موحدی اذعان داشت: استان هرمزگان با همیاری و همکاری هنرمندان و اساتید حوزه دانشگاه توانسته است به لحاظ محتوایی گام های سترگی را در ارتقا بخشی به جشنواره بردارد و مطمئنا با نظارت خوب بنیاد، اثر بخشی این حرکت افزون تر خواهد شد./851/102/ب2
ارسال نظرات