۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۳۰۰۶۴۳
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه مطرح کرد؛

ضرورت و لزوم صدور فرهنگ اسلامی به تمام جهان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با تأکید بر لزوم توجه به آموزه های قرآنی، گفت: باید فرهنگ قرآنی و اسلام را به تمام جهان صادر کرد.
مدير کل اوقاف کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در مجموعه فرهنگی بعثت استان کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با حضور در آیین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم عنوان داشت: تمامی انسان ها برای هدایت و سعادت خود باید خود را به قرآن پیوند زنند و دستورات و رهنمودهای آن را اجرایی کنند.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه افزود: تمامی اقشار جامعه مجدانه در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی تلاش داشته باشند زیرا بسیاری از مشکلات جامعه با وجود قرآن کریم مرتفع خواهد شد.


حجت الاسلام حسینی اراکی با اشاره به جنایات انجام شده در بسیاری از جوامع اسلامی، خاطرنشان کرد: عده ای هستند که با تفکرات غلط و ناصحیح دست به کشتار مسلمانان زده اند قطعأ اگر به دستورات قرآن عمل می کردند مسیر اشتباه را طی نمی کردند.


وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند که چهره اسلام را خدشه دار کنند، اظهار داشت: باید فرهنگ اسلام و قرآن را به تمام جهان صادر کرد که همگی با اسلام آشنا شوند زیرا عده ای با جنایات خود اسلام و قرآن را زیر سؤال می برند.


این مسؤول برگزاری مسابقات قرآنی را در تببین دین اسلام و فرهنگ قرآنی بسیار با اهمیت دانست و ابراز کرد: ارتباط عمیق جوانان و نوجوانان در این مسابقات سبب رشد و ارتقاء آن ها در عرصه های اسلام و قرآن خواهد شد و پایه های اسلام را استوارتر می کند.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه یادآور شد: جایگاه فعالان قرآنی نزد خداوند متعال بسیار والا است، امید است که این عزیزان با تمام توان در در این عرصه تلاش و فعالیت کنند.


حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان عنوان داشت: خوشبختانه استان کرمانشاه همواره فعال در عرصه های قرآنی می باشد و امید است همواره تمامی مسؤولان استان از فعالان قرآنی و برنامه های قرآنی حمایت کافی را داشته باشند./857/202/ب2

ارسال نظرات