۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۳۰۰۱۳۵

چند خبر کوتاه از خراسان رضوی

خبرگزاری رسا_مراسم چهلمین روز عروج عارفانه مهاجران الی الله، تجلیل از خانواده های روحانیون قربانی عید قربان منطقه خراسان رضوی و طرح خادم الحسین ویژه روحانیون، مداحان و نیروهای فرهنگی از عناوین اخبار کوتاه فرهنگی خراسان رضوی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم چهلمین روز عروج عارفانه مهاجران الی الله از سوی مدیریت حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری استان خراسان روز جمعه در 15 آبانماه از ساعت 9  تا 10:30 صبح در محل حسینیه نصرت برگزار خواهد شد


ضمناً به همین مناسبت سخنران قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه  مشهد نیز معاون محترم وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت جناب آقای مهندس اوحدی خواهند بود.


تجلیل از خانواده های روحانیون قربانی عید قربان منطقه خراسان رضوی

در ادامه تجلیل از قربانیان عید قربان حجج اسلام آقایان دکتر احمری مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی و حاج آقای قاصری کارشناس اعزام  حج و عمره خراسان رضوی ، حاج آقای غیور مسئول بعثه کاظمین وحاج آقای شاد معاون مدیریت سازمان حج و زیارت خراسان رضوی  با خانواده مرحوم حاج محسن حسنی کارگر قاری بین المللی قرآن و قاری اعزامی  بعثه مقام معظم رهبری در حج 94 در منزل آن مرحوم دیدار و از خانواده مهاجر الی الله دلجوئی کردند.


 گفتنی است، متقابلاً والدین و اخوی این عزیز سفر کرده از بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تشکر نمودند.


طرح خادم الحسین ویژه روحانیون و مداحان و نیروهای فرهنگی

بعثه مقام معظم رهبری در نظر دارد برای روحانیون و مداحان یا نیروهای فرهنگی که در دفتر خراسان دارای پرونده حج یا عتبات هستند و در اربعین قصد تشرف به کربلا بصورت جمعی و پیاده را دارند، یک دوره آموزشی در مشهد مقدس برای این عزیزان برگزار کند تا در حین سفر به دیگر زائرین در حد توان کمک معنوی نمایند و انشاءالله بعد از ارائه گزارش حداقل یک سفر فوق العاده عتبات به انها اهدا کند.


روحانیان، مداحان و نیروهای فرهنگی علاقه‌مند می توانند جهت ثبت نام در این دوره آموزشی به سایت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی  به ادرس
www.beseh-khorasan.ir مراجعه کنند.


شایان ذکر است، زمان و مکان  آموزش از طریق پیامک اعلام خواهد شد.
/859/203/ب2

ارسال نظرات