۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۹۹۹۸۷
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

دل بستن به استکبار چیزی جز عقب ماندگی برای کشور ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که عده ای می گویند آمریکا فرشته نجات است، گفت: این افراد می گویند اگر در جریان برجام آمریکا به ایران کمک نکند کشور بیچاره و بدبخت می شود این درحالی است که استکبار چیزی جز عقب ماندگی برای انسان ها ندارد.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي حجت الاسلام محمد رضا آشتياني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه برگزاری تجمع عظیم راهپیمایان 13 آبان قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از حضور پر شور مردم انقلابی و ولایتمدار قم در راهیپیمایی 13 آبان گفت: خوشبختانه جمعیتی از اقشار گوناگون به ویژه دانشجویان و دانش آموزان به حدی بود که کم سابقه یا حتی بی سابقه بوده است.


وی افزود: الحمدلله مردم ایران بیدار و هوشیار هستند و در این زمان که می بینند استکبار درصدد نفوذ از راه های گوناگون به داخل کشور است حضور پیدا می کنند و پاسخ محکمی به ادعاهای آن ها می دهند؛ مردم استکبار ستیز قم و طلاب حوزه علمیه با حضور جدی خود مواضعشان را اعلام کردند؛ جای افتخار است که ملت ایران در مقطع های زمانی گوناگون و با زمان شناسی در صحنه حضور پیدا می کنند.


نمایده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که تمام مشکلات کشور را به استکبار ستیزی ملت ایران ربط می دهند، اظهار داشت: اگر کسی واقعا تاریخ را مطالعه کرده باشد می بیند که از استکبار نفعی به کشور نمی رسد.


وی ادامه داد: 200 سال انگلیسی ها در کشور حضور داشتند اما جز توطئه، ایجاد اختلاف و از بین بردن انسان ها کار دیگری انجام ندادند، آمریکا نیز این چنین است؛ اگر کسی تاریخ را مطالعه کند می فهمد که اگر می گوییم استکبار ستیزی منشأ رشد و عزت کشور می شود حقیقت دارد.


حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با بیان این که عده ای می گویند آمریکا فرشته نجات است، ابراز داشت: این افراد می گویند اگر در جریان برجام آمریکا به ایران کمک نکند کشور بیچاره و بدبخت می شود این درحالی است که استکبار چیزی جز عقب ماندگی برای انسان ها ندارد.


وی عنوان کرد: کسانی که به آمریکا دل بسته اند به عواقب آن توجه ندارند اما رهبر معظم انقلاب با هشدارهای کوبنده خود سعی دارند که مردم را از عواقب سازش آگاه کنند./1323/پ202/ج

ارسال نظرات