۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۶
کد خبر: ۲۹۹۸۴۷
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی:

اقدامات انفعالی عرصه را برای تاخت و تاز دشمن باز می کند/ برخی برای تضعیف گفتمان استکبارستیزی مأموریت دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین با انتقاد از کسانی که سعی دارند مشکلات کشور را به استکبارستیزی ملت ربط دهند، گفت: به یقین تمام منافع این سخن باطل به کیسه استکبار جهانی می رود، هرچه در برابر دشمن سکوت اختیار شود و میدان برای تاخت و تاز آن ها باز شود از دشمن ضربه خواهیم خورد.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بر لزوم تداوم مبارزه با جبهه استکبار به ویژه آمریکا تأکید کرد و گفت: استمرار مبارزه با استکبار جهانی و ضرورت مقابله با دشمن حقیقتی است که باید به آن توجه کرد.


وی افزود: همه عالم حتی غیر از انسان ها خود را مسلح کردند تا دشمن نتواند به آن ها آسیبی برساند، به صورت طبیعی انسان که اشرف موجودات و عاقل ترین آن ها است باید در برابر دشمن واکنش عاقلانه نشان دهد و این واکنش عاقلانه به معنای اظهار دشمنی و موضع گیری دفاعی است.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این که خداوند متعال همه دشمنان را با شاخصه شیطان به نمایش می گذارد، اظهار داشت: خداوند به صراحت می فرماید شیطان بدون شک دشمن انسان است که این دشمنی باید جدی گرفته شود، نقطه مشترک همه دشمنان تبعیت از سیاست های شیطانی است.


وی ادامه داد: دشمن را باید جدی گرفت، آیه 105 سوره بقره می فرماید که کافران و مشرکان دوست ندارند ذره ای خیر و خوبی به مسلمانان برسد؛ کافران شامل کسانی که با آن ها بر میز مذاکره نشستیم نیز می شود از این رو باید بسیار مراقب بود.


حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با انتقاد از کسانی که سعی دارند مشکلات کشور را به استکبارستیزی ملت ربط دهند، ابراز داشت: این سخنان ممکن است گاهی از روی جهالت، گاهی از روی شیطنت و نفاق و گاهی نیز از روی مأموریت از جانب استکبار جهانی بیان شود.


وی عنوان کرد: به یقین تمام منافع این سخن باطل به کیسه استکبار جهانی می رود، این ساده لوحی است که ما نقش دشمن را در به وجود آوردن این گفتمان نادیده بگیریم؛ هرچه در برابر دشمن سکوت اختیار شود و میدان برای تاخت و تاز آن ها باز شود از دشمن ضربه خواهیم خورد.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر در برابر دشمن حالت تهاجمی داشته باشیم پیش خواهیم رفت، حضرت امام(ره) فرمودند که دشمنان همانند حیوان درنده هستند که اگر به حیوان درنده حمله شود فرار می کند و اگر انسان فرار کند آن حیوان افراد را تعقیب می کند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات