۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۲۹۹۸۰۰
کارشناس مذهبی:

مشکل آمریکا با ایران عقیدتی است

خبرگزاری رسا ـ حجت لاسلام علی بخشی خیال پیشرفت کشور با ورود تکنولوژی دولت ها استکباری به ایران تحت عنوان صلح و دوستی را خیال باطل دانست و گفت: مشکل آمریکا با ایران مشکل عقیدتی است، آمریکا جز به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی راضی نخواهد شد.
حجت الاسلام محمد علي بخشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد علی بخشی، کارشناس مذهبی حوزه و دانشگاه، بعد از ظهر امروز در مراسم وعظ به مناسبت ماه محرم که در دانشگاه مالک اشتر اصفهان برگزار شد، با اشاره به لزوم شرکت در راهپیمایی 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: با تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 راه بسیاری از شرارت های آمریکا در ایران بسته شد.

 

وی ادامه داد: ارزش انسان ها به هدف آن هاست، مراقب باشیم اهداف والای انسانی، اسلامی و انقلابی خود را حفظ کنیم و با نیت و هدف مهم است که کارهای ما معنا دار هستند، اگر هدف اصلی خود را در انجام امور در نظر نگیریم، آن وقت کارهای ما بی فایده و ثمر خواهد بود.

 

استاد دانشگاه افزود: امروز با انجام توافق هسته ای عده ای خیال می کنند اگر پای آمریکا یا انگلیس  و قدرت های استکباری به مملکت باز شود، کشور پیشرفت خواهد کرد، باید بدانیم آمریکایی که رییس جمهورش به طور علنی می گوید ما هر چه توانستیم درباره ایران انجام داده ایم و  وزیر خارجه اش که گفت باید ریشه ملت ایران را خشکاند، هیچ گاه دلسوز ما نیستند.

 

حجت الاسلام علی بخشی بیان داشت: در شرایط امروز کشور اگر به فکر عافیت طلبی  و دوری از زحمت ها باشیم و دلمان را خوش کنیم که قدرت های استعماری سلطه جو دیگر با ما دوست شده اند و دست از دشمنی با ما برداشته اند و با ورود تکنولوژی غربی به کشور، ما بی نیاز خواهیم شد، خیال باطلی است.

 

وی اظهار داشت: امروز برخی شرایط صحبت امام حسین(ع) با عمر سعد در کربلا را با شرایط مذاکره امروز ایران با آمریکا مقایسه می کنند که اصلاً قابل قیاس نیستند، امروز ما به آمریکایی ها چیزی می دهیم تا آن ها هم در قبال آن چیزی به ما بدهند، نوع صحبت امام حسین(ع) با عمر سعد دعوت او به حق بود و بحث بده و بستان مطرح نبود.

 

کارشناس مذهبی حوزه و دانشگاه ابراز داشت: این که یک ماه و دو ماه دیگر تحریم ها برداشته می شود خوش خیالی است، فرض کنیم ما از آن ها تکنولوژی بگیریم، آن وقت آن ها چه چیزی از ما می خواهند، قطعاً بدانید آمریکا جز به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی راضی نخواهد شد و تمام تلاش خود را در این جهت به کار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام علی بخشی تصریح کرد: مشکل آمریکا با ایران مشکل عقیدتی است، آن ها می خواهند تفکر حاکم بر ایدئولوژی جمهوری اسلامی دیگر حاکم نباشد و مزاحمتی در راه چپاول و ظلم آن ها در منطقه و جهان وجود نداشته باشد، دولت ها می آیند و می روند و ما باید پیرو رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان باشیم تا مملکت از خطرات حفظ شود./869/202/ب1

ارسال نظرات