۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۹۹۷۶۰

اعلام فراخوان نخستین جشنواره منادیان نور در هرمزگان

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان از اعلام فراخوان نخستین جشنواره منادیان نور(اذان حلقومی) در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ اذان زنده و شناسایی اذان گویان خوش صدا برگزار می شود.
اذان

حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، توسعه و تعمیم فرهنگ اذان حلقومی در جامعه را یکی از اهداف نخستین جشنواره منادیان نور(اذان حلقومی) دانست و گفت: این جشنواره در 2 رده سنی تا 15 سال و 16 سال به بالا برگزار می شود، بنابراین علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا پایان آذرماه سال جاری می توانند با مراجعه به ستادهای اقامه نماز سراسر استان ثبت نام کنند.

 

وی افزود: نخستین جشنواره منادیان نور(اذان حلقومی) نیمه دوم دی ماه امسال در بندرعباس برگزار می شود.

 

پنجمین جشنواره شعر نماز برگزار می شود

 

وی در ادامه از برگزاری پنجمین جشنواره شعر نماز به عنوان یکی دیگر از برنامه های ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در سال جاری نام برد و گفت: این جشنواره با مشارکت دستگاه های فرهنگی استان در راستای استفاده بهینه از خلق آثار هنری هنرمندان و زمینه سازی در جهت تولید آثار تازه و نو با موضوع نماز برگزار می شود.

 

رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان، شناسایی شعرای خلاق و جوان و بهره گیری از هنر آنان در زمینه نشر فرهنگ نورانی نماز را از اهداف پنجمین جشنواره شعر نماز ذکر کرد و افزود: علاقه تا 10 آذر ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را جهت شرکت در این جشنواره به ستاد اقامه نماز تحویل دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: به 10 اثر برگزیده پنجمین جشنواره شعر نماز استان هرمزگان هدایای ارزنده ای همراه با تندیس جشنواره اهدا خواهد شد./851/303/ب1

ارسال نظرات