۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۹۹۶۶۷

اعلام فراخوان هشتمین جشنواره شعر نبوی در هرمزگان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اعلام فراخوان هشتمین جشنواره شعر نبوی در این استان خبر داد.
اعلام فراخوان هشتمین جشنواره شعر نبوی در هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امروز ظهر در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره شعر نبوی با هدف پرداختن به کرامات و زوایای مختلف زندگی حضرت محمد(ص) و تقویت وحدت بین مذاهب مختلف از طریق هنر تأثیر گذار شعر هشت دوره متوالی برگزار شده است.


وی در خصوص محل برگزاری این جشنواره، افزود: با توجه به سیاست تمرکز زدایی از فعالیت های فرهنگی و توزیع عادلانه در تمام نقاط استان هشتمین دوره جشنواره شعر نبوی با هماهنگی های صورت گرفته در شهر پارسیان برگزار می شود.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، آخرین مهلت ارسال آثار را 14 آذر ماه اعلام کرد و افزود: تمامی شاعران و علاقه مندان می توانند حداکثر سه اثر خود را در قالب سپید، ترانه و غزل تا پایان مهلت مقرر ارسال کنند.

درویش نژاد به موضوع جشنواره اشاره و عنوان کرد: زندگی و زوایای مختلف شخصیت پیامبر اسلام(ص) و تجلی روایات و احادیث پیامبر در جامعه اسلامی و پرداختن به سیره حضرت محمد(ص) به عنوان پیامبر مهرورزی و رحمت از موضوعات محوری جشنواره است.
 

وی از شهرستان پارسیان به عنوان یکی از شهرستان های فعال در حوزه شعر و ادب استان یاد کرد و گفت: این شهرستان از شاعران فعال و مستعدی به ویژه در حوزه دینی و مذهبی برخوردار است و برگزاری این رویداد در این شهرستان می تواند سبب تقویت پایه های شعر و شاعری شود.
 

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی دبیرخانه www.nabavi.sher@gmail.com ارسال کنند./851/203/ب1

ارسال نظرات