۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۹۹۵۱۰
با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران؛

نشست شورای قرآنی میعادگاه منتظران برگزار شد / فعالیت‌های قرآنی مسجد جمکران الگویی مناسب برای دیگر مساجد

خبرگزاری رسا ـ اعضای شورای قرآنی مسجد مقدس جمکران در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان به ارایه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی خود در این مسجد شریف پرداختند.
حجت الاسلام محمدحسن رحيميان

به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، نشست فعالان فرهنگی و قرآنی مسجد مقدس جمکران، با حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت این مکان مقدس، برگزار شد.


حجت الاسلام ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران دکتر خواجه پیری، حجت الاسلام والمسلمین حکیمی حافظ کل قرآن و مدرس دوره های تربیت مربی قرآن کریم، میرزا جانی مسوول ارتباطات شورای قرآنی کشور، استاد اردستانی و استاد محمودیان از پیشکوستان قرآنی کشور، جمالان مسوول موسسه قرآنی تبیان از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.


در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی گفت: حضور تولیت در این جلسه نشانگر اهمیت و جایگاهی است که قرآن و فعالیت های قرآنی در نگاه ایشان دارد؛ در جلسه‌ای که دی ماه سال گذشته با حضور اعضای شورای قرآن مسجد مقدس جمکران برگزار شد، دو نگاه شکل گرفت که اولین نگاه ساماندهی فعالیت های قرآنی ذیل دارالقرآن بود که این اتفاق افتاد.


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ادامه به ارایه برنامه های این مسجد در شش ماه اول امسال پرداخت.


در ادامه دکتر خواجه پیری عضو شورای قرآن مسجد مقدس جمکران نیز در سخنانی گفت: باید کاری کنیم که مردمی که ساعت ها
در مسجد حضور می یابند جذب برنامه‌های قرآنی مسجد شوند که در این زمینه جلسات بسیاری برگزار شد و در حال حاضر یک بسته اجرایی و عملیاتی تهیه شده است.


وی گفت: این بسته به شورای توسعه فعالیت های قرآنی می رود و امیدواریم بتواند اعتبارات خوبی در این زمینه جذب شود.


در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران ضمن تبیین اهمیت و جایگاه قران کریم و فعالیت‌های قرآنی در کشور، مسجد مقدس جمکران را الگویی مناسب در این فعالیت‌ها عنوان کرد.


در ادامه این مراسم، اعضای این شورا به ارایه راهکارها و راهبردهای خود در زمینه اجرای هرچه بهتر برنامه های قرآنی در مسجد مقدس جمکران پرداختند./1323/د101/س

ارسال نظرات