۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۹۹۱۸۵
آیت الله دری نجف آبادی:

13 آبان یادآور فرازهای بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که 13 آبان درس‌های ارزنده و فراموش نشدنی به همراه دارد، گفت: 13 آبان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور فرازهای بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است.
آيت الله دري نجف آبادي ديدار دانش آموزان بسيجي استان مرکزي با آيت الله دري نجف آبادي ديدار دانش آموزان بسيجي استان مرکزي با آيت الله دري نجف آبادي ديدار دانش آموزان بسيجي استان مرکزي با آيت الله دري نجف آبادي ديدار دانش آموزان بسيجي استان مرکزي با آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز یکشنبه 10آبان ماه در نشست با دانش آموزان بسیجی استان مرکزی در اراک بیان کرد: روحیه بسیجی داشتن و تقویت آن در کشور سبب می شود تا بسیاری مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی رفع گردد.

 

بسیج یادگار ارزشمند امام راحل

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که بسیج یادگار ارزشمند امام راحل است، خاطرنشان کرد: ظرفیت میلیونی بسیج در ایران اسلامی بسیار ارزشمند محسوب می شود و با این ظرفیت عظیم، سازندگی و اجرای اقتصاد مقاومتی باید در بسیج با قوت بیشتری صورت پذیرد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری  بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای مردمی در  کشور دانست و خاطرنشان کرد: بسیج در ایران اسلامی از ظرفیت های فراوانی در عرصه های مختلف برخوردار است.

 

وی با اشاره به این که شعار جمهوری اسلامی ایران در آغاز شکل گیری، استکبار ستیزی و باروری استعدادهای کشور بوده است، اظهار داشت: بسیجیان در تمامی سال ها مدافع حریم ولایت و ارزش ها و آرمان های نظام بوده اند و با جان و دل از آن ها به خوبی حراست کرده اند.

 

13 آبان درس‌های ارزنده و فراموش نشدنی

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که بسیج در ایران اسلامی تمام جغرافیای کشور و همچنین تمامی نقاط شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده است، اظهار کرد: امروز همگان شاهدیم که بسیج از تنوع ماموریت و تعدد و گستردگی فراوان رده های وابسته در اقشار مختلف و در موضوعات گوناگون نیز برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که 13 آبان درس‌های ارزنده و فراموش نشدنی به همراه دارد، ابراز کرد: 13 آبان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور فرازهای بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه اراک با تآکید بر این که امروز آحاد مردم ایران اسلامی باید درس های ارزشمنده 13آبان را برای نسل جدید انقلاب انتقال دهند، عنوان کرد: در 13آبان سه واقعه مهم تبعید امام خمینی به ترکیه، مقاومت دانش آموزان در برابر رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در این تاریخ رخ داده است.

 

مسؤولیت سنگین حوزه آموزش و فرهنگ در برابر انقلاب و نظام

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه  با اشاره به این که امروز مسؤولیت حوزه آموزش و فرهنگ در برابر انقلاب و نظام مسؤولیت سنگینی است، گفت: حوزه آموزش و فرهنگ در ایران اسلامی باید با زبانی شیوا و روش های جذاب فرهنگ ایثار و شهادت و روزشمار وقایع حساس و تاریخ ساز نظام را به نسل چهارم انقلاب بازگو کنند.

 

شایان ذکر است،105 هزار دانش آموز بسیجی در قالب 19 حوزه بسیج دانش آموزی و یک هزار واحد مقاومت مدارس استان مرکزی فعالیت می کنند./842/202/ب3

 

ارسال نظرات