۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۹۹۰۴۸

چند خبر کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم در کرمانشاه، برگزاری گفتمان دینی در اسلام آباد غرب و امر به معروف و نهی از منکر یکی از راه های سعادت بشریت عناوین اخبار کوتاه از غرب کشور هستند.
خبر کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت شهادت شهید والامقام مدافع حرم ابوذر امجدیان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در استان کرمانشاه برگزار می شود.


گفتنی است، این مراسم با حضور مسؤولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و عموم مردم در حسینیه ثارالله شهرک ظفر برگزار می شود.


شایان ذکر است، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم ابوذر امجدیان دوشنبه یازدهم آبان ماه سالجاری به همت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اجرا می شود.


برگزاری گفتمان دینی در اسلام آباد غرب
گفتمان دینی با محوریت برپا داشتن نماز به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آباد ویژه دانش آموزان دختر در این شهرستان برگزار شد.


خانم تولایی از طلاب و مبلغان اعزامی با اشاره به برکات اقامه نماز اول وقت عنوان داشت: قطعأ برپا داشتن نماز انسان را از گناهان مراقبت خواهد کرد.


وی در ادامه افزود: قرآن کریم نیز به این فریضه الهی تأکید کرده است، از این رو بدون نماز سایر اعمال نیک انسان نیز مورد قبول قرار نخواهد گرفت.


وی در پایان نماز را وسیله ای برای ارتباط با خداوند متعال دانست و اظهار داشت: زیبا ترین راه تقرب و ارتباط با خدای سبحان ایستادن و برپا داشتن نماز است.

 

امر به معروف و نهی از منکر یکی از راه های سعادت بشریت
حجت الاسلام سید حسین سید سامعی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: این فریضه الهی جوامع اسلامی را از فساد و تباهی دور خواهد ساخت.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: اجرای دستورات الهی از ضروریات است و تنها راه سعادت بشریت عملی کردن احکام الهی و قرار گرفتن در زیر سایه حضرت ولی عصر (عج) می باشد.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو در پایان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه پایه و اساس است تصریح کرد: با توجه به هجمه ها فرهنگی دشمن و موضع گرفتن آن ها نسبت به انقلاب و اسلام تنها را مقابله و ایستادگی در برابر آن ها پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است./857
/203/ب2

ارسال نظرات