۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۹۹۰۱۷
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:

استکبار‌ستیزی و مقابله با ظلم از مطالبات و خواسته‌های همه جوامع است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این که استکبارستیزی و مقابله با ظلم از مطالبات و خواسته های همه جوامع است، گفت: راهپیمایی 13 آبان، امسال به دلیل تحولاتی که در منطقه خاورمیانه صورت گرفته از ارزش خاصی برخوردار است و می‌طلبد حضور گسترده و فعالی در صحنه داشته‌ باشیم.
راهپيمائي 13 آبان

مهدی صدفی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان به تشریح جزئیات راهپیمایی شکوهمند 13آبان در کرمان پرداخت و افزود: سیاست استکبارستیزی از اصول غیرقابل تغییر در انقلاب اسلامی است که برخوردار از پشتوانه مردمی است، و استبکارستیزی همواره با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» همراه بوده و هست.


صدفی با بیان این که استکبارستیزی یک فرهنگ در انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: از آن به عنوان یک شعار یاد نمی‌شود، بلکه فرهنگی است که نماد ایستادگی و مقاومت و فریاد آزادی‌خواهی ملت است.


وی خاطرنشان کرد: این روز یادآور حوادث مهم و سرنوشت‌ساز مقابله جبهه استکبار با ملت حق طلب ایران اسلامی است و امام(ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و شرکت در مراسم این روز انتقال پیام ملت ایران به تمام جهانیان است، مبنی بر اینکه ملت ایران آزادی‌خواه، حق‌طلب و خواهان دوستی با تمام ملت‌ها است و مقابل زورگویان ایستادگی می‌کند.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان 13آبان را بهترین و کم نظیرترین فرصت برای طرح محوری استکبارستیزی انقلاب در سطح جهان دانست و عنوان کرد: یکی از پیام‌های مهم انقلاب مبارزه با ظلم و سلطه است و ریشه استکبارستیزی برگرفته از قرآن و پیام عاشورا است.


صدفی ادامه داد: تجلی پیام عاشورا را در 13آبان می‌توان مشاهده کرد و مقابله با ظلم، تنها مطالبه ملت ایران نیست بلکه خواسته همه ملت های عدالت‌خواه و بیدار جهان است و روز به روز افزایش پیدا می‌کند و تا این مطالبه هست استکبار هرگز به سلطه بر ملت ایران نخواهد رسید.


وی حضور مردم کرمان در روز 13 آبان را باشکوه خواند و بیان کرد: امسال نیز همچون سال گذشته حضور دانش‌آموزان و دانشجویان و سایر اقشار مردم در این راهپیمایی چشمگیر خواهد بود و فریاد ظلم‌ستیزی و کفرستیزی و مبارزه با استبداد و زور را سر خواهند داد.


این مسؤول با اشاره به حوادث تاریخی و سرنوشت‌ساز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد: هر یک از رویدادهای مهم این روز از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام و روز دانش‌آموز نمونه‌ای از صف‌آرایی ملت خداجو و حق طلب ایران اسلامی است.


صدفی اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم از جایگاه امام و شهدا، تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، بیعت مجدد با رهبری و انتقال پیام ملت ایران و حمایت از مستضعفان و محرومان عالم است.


وی با بیان این حضور مردم در صحنه به عنوان سرمایه اصلی نظام، از دیگر پیام های این روز است، اذعان کرد: راهپیمایی 13 آبان لبیک به ندای سید‌الشهدا (ع) در روز عاشورا و ترجمان هیهات من الذله است و امسال نیز همانند سال‌های گذشته به عنوان یکی از ایام‌الله و روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می شود.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: اهمیت راهپیمایی امسال به ویژه با توجه به تحولات جهان و منطقه و تهدیدات استکبار و دست نشانده های آن از جمله گروه های معاند، بر حضور گسترده و فعال همه اقشار در مراسم راهپیمایی این روز است.


صدفی از تشکیل کمیته‌های چند‌گانه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در شهرستان‌ها و بخش‌های استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و انشاء‌نویسی در مدارس، نشست‌های پرسش و پاسخ در دانشگاه‌ها به منظور تبیین واقعه 13 آبان، ویژه برنامه‌ها کودکان و نوجوانان در قالب تبیین واقعه 13 آبان و مسابقات ورزشی جام 13 آبان در نظر گرفته شده‌است.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی 13 آبان در کرمان ساعت 9 صبح از چهار‌ راه توحید به سمت مصلای امام علی (ع) برگزار می‌شود./9709/302/ب2

ارسال نظرات