۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۹۸۹۰۱
دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس اعلام شد؛

حضور دو وزیر دولت یازدهم در بهارستان

خبرگزاری رسا – دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام شد که طبق آن وزرای امور اقتصادی و دارایی و کشور میهمان خانه ملتی ها خواهند بود.
صحن علني مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری اعلام شد که ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با موضوع طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و دامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون انرژی با موضوع طرح حمایت از صنعت برق کشور از مهمترین دستورات است.


همچنین قرائت گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه شوراهای حل اختلاف برای تصویب مدت اجرای آزمایشی آن طبق اصل (85) (تقاضای تغییر دستور و تقاضای ‌رسیدگی ‌طبق ‌اصل (85) قانون ‌اساسی‌ در جلسه ‌علنی‌ مورخ 31/6/1394 به تصویب رسید)، قراعت گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی (اعاده‌شده از شورای محترم نگهبان) از دیگر دستورات بهارستانی ها در هفته جاری است.


بر اساس این گزارش انتخاب یک نفر از اعضاء کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در شورای راهبردی دادرسی الکترونیکی و انتخاب تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخب مجامع استانی و عضو شورای عالی اشتغال استان از دیگر برنامه های خانه ملتی ها در هفته جاری خواهد بود.


همچنین بهارستانی ها در هفته جاری میزبان وزیر امور اقتصادی و دارایی در ارتباط با سوال مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران و رحمانی فضلی وزیر کشور در ارتباط با سوال احمدی جباری نماینده بندلنگه ، بستک و پارسیان خواهند بود./858/پ203/ج

 

ارسال نظرات