۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۹۸۶۹۰
آیت الله علما:

پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت و عزتمندی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گفت: قطعا پیروی از ولایت فقیه سبب اقتدار انقلاب اسلامی می شود و دشمنان انقلاب از این مهم وحشت دارند.
آيت الله علما 90

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه هشتم آبان ماه با اشاره به تحرکات آمریکا و متحدانش علیه انقلاب و اسلام عنوان داشت: تنها هدف آمریکا نفوذ و سلطه بر کشور ایران است.


آیت الله علما با بیان اینکه وزیر خارجه انگلستان با برنامه و نقشه های از قبل مشخص شده وارد ایران شده است اظهار داشت: قطعأ دشمنان انقلاب فرصت را مناسب دیده و با افکار پلید و سیاه خود درصدد اجرای اهداف شوم خود در ایران اسلامی هستند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به توصیه های رهبر معظم انقلاب اشاره و ابراز کرد: باید در برابر تحرکات و نقشه های دشمن هوشیار بود و زیرکانه عمل کرد و هرگونه صحبت با آن ها توأم با دقت و بر اساس پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی باشد.


وی به نصب العین قرار دادن رهنمودها و توصیه های رهبر انقلاب تأکید کرد و بیان داشت: خوشبختانه توصیه های رهبر انقلاب همواره در سخت ترین شرایط پشتیبان و امداد رسان مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است از این رو باید نسبت به اجرایی کردن توصیه و دستورالعمل های رهبری اهتمام ویژه داشت.


امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران خون های بسیاری ریخته شده است و علما، بزرگان و جوانان بسیاری در راه پاسداری از وطن جان خود را فدا کرده اند از این رو مراقب باشیم که دستاوردهای این عزیزان بی ارزش و بی اعتبار نشود.


آیت الله علما به سابقه تاریک آمریکا اشاره و تصریح کرد: متأسفانه آمریکا و متحدانش قابل اعتماد نیستند و همواره شاهد دوگانگی در رفتار و صحبت هایشان هستیم بنابراین مسؤولان باید توصیه های رهبری و خطرات احتمالی را جدی بگیرند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت و عزتمندی انقلاب اسلامی است اظهار داشت: پشتیبان ولایت فقیه بودن و در مسیر رهبری حرکت کردن قطعأ سبب اقتدار جمهوری اسلامی ایران می شود و  به این دلیل دشمنان از ولایت فقیه واهمه دارند.


وی خواستار به وجود آمدن شرایطی برای استقبال و اسکان زائران سیدالشهدا در ایام اربعین حسینی شد و خاطر نشان کرد: حرکت میلیونی زائران امام حسین (ع) نشان دهنده قدرت و عظمت پیروان ائمه اطهار علیهم السلام است، این مهم باید هر چه باشکوه تر برگزار شود و از امکانات موجود برای رفاه حال زائران استفاده گردد.


امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: امید است که حضور مردم در اربعین حسینی نسبت به سال گذشته دوچندان گردد و این اتحاد و همبستگی، سبب مأیوس شدن دشمنان از اهداف شیطانیشان شود./857/201/ب1

ارسال نظرات