۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۲۹۸۴۱۴
مسؤول مجتمع امام خمینی خبر داد؛

برگزاری دوره «همسفر با پروانه ها» با موضوع سیره رضوی و اخلاق اجتماعی در مشهد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مجتمع امام خمینی(ره) مشهد گفت: پنجمین دوره از برنامه فرهنگی اخلاقی «همسفر با پروانه ها» با موضوع سیره رضوی و اخلاق اجتماعی در این مجتمع برگزار می‌شود.
مهارت‌هاي زندگي در سيره رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مرتضی عطاریان، مسؤول مجتمع امام خمینی(ره) از برگزاری پنجمین دوره از برنامه فرهنگی اخلاقی «همسفر با پروانه ها» با موضوع سیره رضوی و اخلاق اجتماعی خبر داد و گفت:  این برنامه از یکشنبه 10 آبان در مجتمع امام خمینی(ره) وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

 

وی با بیان این که «همسفر با پروانه ها از برنامه های همه ساله مجتمع امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد:  که در دوره های پیشین با اهدافی چون آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی حضرت رضا(ع)، انس گرفتن و شناختن درست فرهنگ عاشورا به کودکان، آشنایی با آداب زیارت حضرت رضا(ع) و شناخت سبک زندگی آن امام اجرا شده است، در پنجمین دوره نیز «همسفر با پروانه ها» با موضوع سیره رضوی و اخلاق اجتماعی، پذیرای کودکان دوره اول و دوم ابتدایی خواهد بود.

 

بنا به اظهارات عطاریان، ایده اصلی «همسفر با پروانه ها» ی دوره جدید، از لیلا بحری است و محبوبه پاداش نیز به عنوان کارگردان، همراه با تعدادی از هنرمندان تئاتری مجتمع، اجرای نمایش عروسکی برنامه را بر عهده دارد، از دیگر تفاوت‌های برنامه جدید با دوره های قبل، مجری محوری آن و آموزش کودکان در قالب بخش هایی چون مسابقه، جایزه و نمایش عروسکی با موضوع اخلاقی است.

 

مسؤول مجتمع امام خمینی(ره) درباره نحوه شرکت در «همسفر با پروانه ها» اعلام کرد: این برنامه از طریق آموزش و پرورش اطلاع رسانی شده است و مسؤولان مدارس می‌توانند جهت رزرو و هماهنگی های لازم با روابط عمومی مجتمع به شماره 5_37416663 تماس حاصل کرده و یا حضوری به مجتمع امام خمینی(ره) واقع در خیابان خواجه ربیع 23 مراجعه کنند.

 

گفتنی است، پنجمین دوره همسفر با پروانه ها از دهم آبان هر روز سه نوبت در ساعات 8 صبح، 10:30 صبح و 13 ظهر اجرا می شود و به مدت یک ماه و نیم ادامه خواهد داشت./1310/102/ب2

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس

ارسال نظرات