۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۹۸۳۰۴

پنجمین آزمون صدور مجوز اساتید خواهر حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ پنجمین مرحله آزمون صدور مجوز تدریس برای اساتید خواهر حوزه علمیه خراسان در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
آزمون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پنجمین مرحله آزمون صدور مجوز تدریس برای اساتید خواهر حوزه علمیه خراسان در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.


مسؤول اداره آموزش دفتر خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، گفت: این آزمون ویژه اساتید خواهر مشغول به تحصیل در مدارس علمیه خراسان است که اساتید محترم برای شرکت در این آزمون می‌بایست از سوی مدیر مدرسه علمیه که مشغول به تدریس در آن هستند به مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان معرفی شده باشند.


حیدرزاده اضافه کرد: متقاضیان ثبت نام در این آزمون می بایست از تاریخ 6 تا 17 آبان ماه 94 به پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان مراجعه نمایند.


وی یادآور شد: ثبت نام کنندگان در این آزمون می‌توانند پس از ثبت نام جهت ویرایش اطلاعات خود از 19 الی 21 آبان ماه در این سایت اقدام کنند.


مسؤول اداره آموزش دفتر خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان خاطر نشان کرد: زمان دریافت کارت ورود به جلسه 23 تا 27 آذرماه و زمان برگزاری این آزمون 27 آذرماه 94 اعلام شده است.


وی در پایان افزود: نتایج آزمون کتبی 10 دی ماه 94 خواهد بود و مکان برگزاری آزمون و زمان مصاحبه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


گفتنی است، منابع این آزمون در دفترچه راهنما در صفحه ثبت نام اعلام شده است./865/203/ب1

ارسال نظرات