۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۹۷۶۸۶
امام جمعه تسوج:

نامه رهبر انقلاب توطئه نفوذ دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بجانی با اشاره به نامه رهبری در خصوص برجام، گفت: این نامه سبب یأس دشمن در برنامه نفوذ شد و رعایت شرایط مندرج در نامه بی شک جلوی نفوذ دشمن را در میان مسؤولان و ملت خواهد گرفت.
حجت الاسلام بجاني

حجت الاسلام بجانی امام جمعه تسوج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، با بیان اینکه حرکت امام حسین (ع) حرکت عزت بود، گفت: نامه ای که مقام معظم رهبری به رئیس جمهور نوشت و برجام را با شرائطی تأیید کرد، برگرفته از عزت حسینی است.

 


وی این اقدام رهبری را سبب یأس و نا امیدی دشمن دانست و ابراز داشت: این نامه با شرایطی که مقام معظم رهبری گذاشت مانند واقعه غدیر دشمن را ناامید کرد، رعایت شرایط مندرج در نامه بی شک جلوی نفوذ دشمن را در میان مسؤولان و ملت خواهد گرفت.

 


امام جمعه تسوج ورود آمریکا در مذاکرات را از همان ابتدا فریبکارانه و مزورانه دانست و ادامه داد: آمریکا با غرض پیشبرد اهداف خصمانه علیه ایران وارد مذاکرات شد، باید لحظه به لحظه مراقب این شیطان بزرگ بود تا خسارت بزرگی متوجه کشور اسلامی ایران نشود.

 


وی با بیان این‌که طرف مقابل، قابل اعتماد نیست و لازم است رسما و کتبا لغو تحریم ها را اعلام کنند، تصریح کرد: اگر تحریم جدیدی به هر بهانه ای مانند حقوق بشر و یا حمایت از تروریسم علیه کشور وضع شود برجام باطل خواهد شد.

 


حجت الاسلام بجانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، از ابهامات و ضعف ساختاری موجود در برجام از دولت و نمایندگان مجلس انتقاد و تصریح کرد: چرا قبل از برطرف کردن ابهامات و ضعف های ساختاری با عجله توافق انجام شد، این نشان می دهد که رفتارها و گفتارهای احساسی سبب شد این ضعف ها دیده نشود.

 


وی با تأکید بر جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: گشایش اقتصادی و بهبود معیشت در گرو اقتصاد مقاومتی است، عدم ورود بی رویه کالا یک اساس در توسعه اقتصادی کشور است، حتی برجام و رفع ترحیم ها راه حل مشکلات اقتصادی و آسیب پذیری اقتصاد کشور نیست.

 


امام جمعه تسوج خطر ترویج فرهنگ آمریکایی غربی را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید توجه شود که از آمریکا هیچ کالای مصرفی وارد نشود، ورود کالاهای مصرفی آمریکایی به داخل کشور می تواند به تغییر فرهنگ مردم بینجامد، این یک راه نفوذ در فرهنگ ملت است.

 


وی رفع ابهامات و ضعف های برجام را در گرو عمل به دستورات رهبری دانست و افزود: نامه رهبری ضعف ها و ابهامات برجام را که از بی دقتی در تصویب برجام ناشی شده است رفع می کند و توجه و اجرای مو به موی برجام وظیفه مسؤولان و دولت است./854/302/ب1

ارسال نظرات