۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۹۷۲۳۵

ماهنامه انتظار نوجوان به پله صد و شانزدهم رسید

خبرگزاری رسا ـ صد و شانزدهمین شماره ماهنامه انتظار نوجوان به همت مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.
انتظار نوجوان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 116 ماهنامه فرهنگی انتظار نوجوان ویژه مهرماه 1394 به همت مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) و به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی چاپ و روانه بازار شد.

 

در قسمتی از این ماهنامه سخنی از مقام معظم رهبری آمده که به این شرح است: مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف مظهر رحمت، قدرت و مظهر عدل الهی است.

 

در این ماهنامه می‌خوانیم: «سخن بزرگان»، «باران می‌بارد»، «پیامک‌ مهدوی»، «خانم دهیار، چراغ خانه‌های روستا را روشن نگه داشت»، «حاج‌آقا اجازه»، «عیدی فقط برای تو»، «داستان»، «نوجوان منتظر» و «روزگار خوش آینده».

 

در بخشی از ماهنامه با عنوان سخن بزرگان کلامی از رهبر معظم انقلاب آمده که به این شرح است: «قبل از ظهور مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف انسان‌های پاک در میدان مجاهدت امتحان می‌شوند، در کوره‌های آزمایش وارد می‌شوند و سربلند بیرون می‌آیند.

 

امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف کسانی را لازم دارد که در مقابل پدیده‌های تلخ و دشوار، مردد و متزلزل نشوند و عقب ننشینند تا بتوانند با این‌ها وارد کار عظیم شوند که قرار است دنیا را متحول کند».

 

در بخش دیگری از این ماهنامه موضوعاتی همچون «اخبار»، «الفبا: دست‌های راست و چپ یک قیام»، «شکرستان»، «درس غدیر برای منتظران»، «سبک زندگی»، «شعر»، «فقط با تو می‌گویم» و «تا تو بیایی» آمده است.

 

در بخش دیگری از این ماهنامه با عنوان اخبار می‌خوانیم: «جمعی از علمای مسلمان هند با راه‌اندازی طرح جدیدی به نام (قرآن برای همه) نسخه‌های دیجیتال قرآن کریم را به زبان‌های مختلف میان مردم توزیع می‌کنند.

 

این طرح شامل راه‌اندازی یک اتومبیل ون است که در آن علمای مسلمان حضور دارند و ضمن ارتباط‌گرفتن با مردم به پرسش‌های آنان درباره قرآن پاسخ می‌دهند. هر کس با هر وسیله‌ای از جمله سی‌دی، دی‌وی‌دی، فلش، گوشی هوشمند، کارت حافظه و هارد می‌تواند به این ون مراجعه کند و نسخه دیجیتال قرآن و ترجمه آن به زبان‌های مختلف را دریافت کند.

 

در این طرح روحانیون با مردم ادیان مختلف ارتباط برقرار می‌کنند و به پرسش‌های آنان پاسخ می‌دهند. آن‌ها تصورات نادرست درباره اسلام را تصحیح می‌کنند و نسخه‌های دیجیتال قرآن را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند».

 

در بخش پایانی ماهنامه نیز موضوعاتی همچون «قصه‌ای در دل کوه‌ها»، «داستانک‌ها»، «معرفی جشنواره علمی»، «روزگار فراموش‌شده علم»، «شگفتی‌های آفرینش»، «رخصت» و «عکس‌نوشت» به چشم می‌خورد.

 

صد و شانزدهمین شماره ماهنامه انتظار نوجوان ویژه مهر‌ماه 1394 از سوی مؤسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی در 48 صفحه و با قیمت 5000 تومان منتشر و روانه بازار شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات