۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۶۸۱۳
استاد حوزه علمیه معصومیه شهرضا:

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون تدابیر رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه معصومیه شهرضا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، در واکنش به حوادث مکه و منا در مناسک حج، گفت: تنها چند ساعت پس از سخنرانی صریح و دقیق رهبر معظم انقلاب، در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، نشانه های تآثیرگذاری این سخنان آشکار شد.
 رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، زهرا خدیوی، استاد حوزه علمیه معصومیه شهرضا، امشب در مجلس سخنرانی که در این مدرسه برگزار شد عنوان کرد: هشدارهای بی پرده و تهدید صریح و جدی در مقابل هرگونه بی احترامی به حجاج و ابدان شهدای منا، واکنش های جهانی و تاثیرگذار زیادی به دنبال داشت.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تا پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، مسئولان عربستان کارشکنی بسیاری برای شناسائی و انتقال اجساد جانباخته گان به ایران داشتند، اما پس از ارسال پیام های روشن از سوی رهبر معظم انقلاب، خالد الفالح در دیدار با وزیر بهداشت کشورمان در جده درباره آخرین وضعیت روابط دو کشور در پی حادثه منا و همچنین وضعیت افراد زخمی شده در این حادثه در بیمارستان های سعودی سخن گفت.

 

استاد حوزه علمیه معصومیه شهرضا تصریح کرد: ابلاغ پیام تسلیت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان، به دولت ایران و خانواده قربانیان، و تصریح به اعلام امادگی ریاض با ایران نیز از جمله پیامد های سخنان رهبر انقلاب بود.

 

خدیوی در بخش دیگری از سخنان خود، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: حضور مقتدرانه ایران در منطقه، مصداق بارز آیه«وَاَعِدوا لَهُم مَستَطَعتُم مِّن قُوَة» بوده، و ضامن حفظ اقتدار ملی و صلابت اسلام است.

 

وی با تأکید بر لزوم تلاش برای اعتلای نظام در تمامی ابعاد و جوانب عنوان کرد: امروزه برتری های علمی و فنی و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در جهان به معنای صلابت اسلام و مکتب تشیع در انظار عمومی جهانیان است زیرا، انقلاب اسلامی با شعار اسلام و احیای فرهنگ تشیع در دنیا بوده است.

 

استاد حوزه علمیه معصومیه شهرضا، ولایت را مهم ترین رکن انقلاب برشمرد و با اشاره به بخش هایی از سخنان امام خمینی(ره) اظهار کرد: حمایت و تبعیت از ولی فقیه شرعاً بر همه لازم است زیرا، این نهاد رکن انقلاب و عامل محرکه آن به سوی پیشرفت و توسعه است.

 

خدیوی در پایان، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، در واکنش به حوادث مکه و منا در مناسک حج گفت: تنها چند ساعت پس از سخنرانی صریح و دقیق رهبر معظم انقلاب، در مراسم دانش آموختگی دانش جویان دانشگاه های افسری ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، نشانه های تآثیرگذاری این سخنان آشکار شد./868/202/ب2

ارسال نظرات