۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۹۶۶۰۱
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

تنها راه حل مشکلات مدیریت برنامه ریزی صحیح و تکیه بر سرمایه‎های ملی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تأکید بر اینکه تنها راه حل مشکلات مدیریت برنامه ریزی صحیح و تکیه بر سرمایه های ملی است، گفت: یقیناً اجرای کامل برجام و تعهدات 5+1 نمی تواند مشکلات ما را حل کند، البته به مشکلات ما نیفزایند.
حجت الاسلام يوسف جمالي-مدير حوزه علميه خواهران بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام جمالی مدیر حوزه علیمه خواهران استان بوشهر صبح امروز در نشست هم اندیشی برخی از معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان با اشاره به اینکه دری که برای شرائط خاص مذاکره به روی آمریکا باز شده بود، باید بسته شود گفت: «مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر منافعی که ندارد و ضررهای بی شماری که دارد» این جمله از فرمایشات مقام معظم رهبری نقطه پایانی بر مذاکرات انجام شده با آمریکا بود.

 

وی افزود: بنا به مصالحی ایشان نرمش قهرمانانه را تجویز کردند اما این نکته را بارها یادآوری فرمودند که مقابل ما کشوری است که دشمن اصلی ما است و دشمنی که هیچ وجه اشتراکی در اهداف با ما ندارد.

 

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: آنها به دنبال تضعیف جبهه مقاومت و از بین رفتن افکار انقلابی و سکولار شدن نظام هستند و این اهداف همان چیزهایی بود که ما با نثار هزاران شهید از جوانان این مرز و بوم در مقابل آن ایستاده ایم.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خاطرنشان کرد: مسلماً اگر آمریکا می دانست که به جای مذاکره با حمله نظامی زودتر به هدف خود که نابودی انقلاب است می رسد این راه حل را کنار نمی گذاشت.

 

وی بیان کرد: آمریکا مذاکره را بخشی از پازلی می داند که در راستای هدف اصلی آنها که تقویت رژیم صهیونیستی است قرار دارد.

 

حجت الاسلام جمالی با تأکید بر اینکه تنها راه حل مشکلات مدیریت برنامه ریزی صحیح و تکیه بر سرمایه های ملی است گفت: یقیناً اجرای کامل برجای و تعهدات 5+1 نمی تواند مشکلات ما را حل کند، البته به مشکلات ما نیفزایند./846/202/ب3

ارسال نظرات