۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۹۶۲۱۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

13 آبان بهترین فرصت برای تبیین استکبارستیزی و مبارزه با ظلم است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که 13 آبان سبب اقتدار و ایستادگی ملت ایران اسلامی در مقابل دولتمردان جنایتکار کاخ سفید شد، گفت: 13 آبان بهترین زمان برای تبیین استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم است.
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام عباس هاشمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عصر امروز یکشنبه 26 مهر ماه در ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان در اراک بیان کرد:13  آبان روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی است و همگان باید این روز بزرگ را قدر بدانند.

 

سیزدهم آبان مظهر ایستادگی و اراده ملت ایران اسلامی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که سیزدهم آبان مظهر ایستادگی و اراده ملت ایران اسلامی است اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 1358 از حوادث الهام بخش و آموزنده مبارزه پیروزمندانه ملت ایران علیه دولت استکباری آمریکا است.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان این که 13  آبان سبب اقتدار و ایستادگی ملت ایران اسلامی در مقابل دولتمردان جنایتکار کاخ سفید شد، اظهار داشت: 13 آبان بهترین زمان برای تبیین استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران یکی از رویدادها در تاریخ مبارزات ملت ایران بر ضد استعمار است که در 13 آبان 1358 به صورت پذیرفت، خاطر نشان کرد: مردم استکبار ستیز ایران اسلامی تظاهرات یوم الله 13 آبان امسال را با شور و شعور انقلابی برگزار خواهند کرد.

 

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یوم الله 13 آبان در خاطره ها و انتقال این روز بزرگ به نسل جوان می تواند نقش موثری در تثبیت بیش از پیش ایران اسلامی در سراسر جهان داشته باشد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به این که 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان ایمان مدار است، خاطر نشان کرد: 13 آبان یادآور حوادث مهمی است که سبب انقلاب اسلامی شد همچنین در راستای بیرون راندن دشمن به خوبی نقش آفرینی کرد.

 

تشریح و تبیین آرمان های امام راحل

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: برنامه ریزی های برگزاری آیین روز 13 آبان به صورت کشوری بوده و تشریح و تبیین آرمان های امام راحل برای نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی مهم ترین اهداف برگزاری آیین این روز خاطره انگیز است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات عکس و مقاله نویسی، دیدار دانش آموزان و دانشجویان با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری نشست نخبگان و کرسی های آزاد اندیشی، برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی و گفتمان های دینی و مذهبی مهمتیرین برنامه های پیشنهادی دستگاه های مختلف در روز 13 آبان ماه سال جاری است./842/202/ب1

ارسال نظرات