۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۲۹۵۳۳۱

یکی از روحانیان لبنان بی‌توجهی آل‎سعود به دفاع از فلسطین را ناشی از بی‎غیرتی این خاندان توصیف کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان از بی غیرتی آل سعود و دیگر حکام عرب نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شدت انتقاد کرد.
عباس زغيب، عضو مجلس اعلاي شيعيان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عباس زغیب، عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان، در پیامی اعلام کرد: یکی از شهروندان لبنانی به جرم نشستن بر روی روزنامه‌ای که در آن عکس پادشاه عربستان بود، در زندان به سر می برد.

 

این روحانی لبنانی تصریح کرد: اگر این افراد تا به این حد از خود غیرت نشان می دهند، چرا زمانی که قرآن به دست کشیش آمریکایی به آتش کشیده شد، واکنشی نشان ندادند.

 

عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان گفت: از حکام عربی انتظار می رود که این غیرت را در راه دفاع از مقدسات مسلمانان در مسجد الاقصی که قبله اول مسلمانان است که مورد هجوم دژخیمان صهیونیستی است، خرج کنند.

 

وی ادامه داد: آل سعود گویا خود را از خانه الهی مقدس‌تر می دانند که در برابر هتک حرمت به مسجد الاقصی لب فروبسته اند اما یک لبنانی به دلیل نشستن بر روی یک روزنامه منقوش به عکس ملک سلمان مدت‌ها است در بند است.

 

شیخ عباس زغیب در پایان خطاب به حکام سعودی گفت: علت سکوت شما در باره وضعیت نهایی مفقودان حادثه منا چیست؟ آیا توضیح درباه وضعیت آنان به دلارهای شما که آغشته به خود بی گناهان است، ضرری وارد می کند؟ جامعه جهانی باید درباه سرانجام مفقودان این حادثه بر آل عسود اعمال فشار کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات