۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۲۹۴۲۹۶
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا:

لیبرال های عوام فریب و استکبار جهانی دشمنان اصلی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا با تأکید بر لزوم هوشیاری در تحلیل امور داخلی و خارجی کشور، گفت: باید از ارواح شهدا استمداد کنیم تا ما را در برابر تهاجمات گسترده ای که بر علیه انقلاب و اسلام می‌شود، یاری کنند، زیرا ما اکنون در شرایط بسیار حساس و ویژه ای قرار داریم.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر دلدار، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا، امشب در مراسم یادواره شهدای طلبه و روحانی این شهرستان، اظهار کرد: لیبرال های عوام فریب و استکبار جهانی، دشمنان اصلی انقلاب ما هستند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: عده ای می خواهند سنگری را که شهدا برای ساخت آن تلاش کرده اند و خون های بسیاری برای آن ریخته شده است را، تخریب کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد مخالف ممیزی در امور فرهنگی هستند، و این در حالی است که حذف ممیزی در امور فرهنگی زمینه غلبه شهوات بر روحیات مردم را فراهم می کند.

 

حجت الاسلام دلدار در بخش دیگری از سخنان خود، هدف از تشکیل گروه های تروریستی نظیر داعش را، غلبه بر ایران و براندازی انقلاب دانست و تأکید کرد: اراذل و اوباشی که در لباس دین جنایات ضد بشری انجام می دهند، به دنبال حذف اسلام و انقلاب از صحنه جهانی هستند؛ این این گروه ها به این دلیل تاکنون موفق نشده اند که ما شعار سازشکاری را از ادبیات خو حذف کرده ایم.

 

وی تصریح کرد: امام(ره) با تمام عظمت خود هیچ گاه سخن از سازش به میان نیاورد، اما افرادی که به ظاهر در همان کلاس فقه، درس خوانده اند، دم از سازش می زنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا همچنین با اشاره به رسالت خطیر طلاب و روحانیان در عصر حاضر عنوان کرد: طلاب و روحانیان امروز باید فرا مرزی عمل کنند و سخن انقلاب و فرهنگ اسلام حقیقی را به همه جهان صادر کنند.

 

 حجت الاسلام دلدار در پایان با تأکید بر لزوم هوشیاری در تحلیل امور داخلی و خارجی کشور گفت: باید از ارواح شهدا استمداد کنیم تا ما را در برابر تهاجمات گسترده ای که بر علیه انقلاب و اسلام می شود، یاری کنند، زیرا ما اکنون در شرایط بسیار حساس و ویژه ای قرار داریم. /868/202/ب2

ارسال نظرات