۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۲۹۳۴۵۰
آیت الله امامی کاشانی:

فاجعه منا چهره کریه آل سعود را آشکار کرد/ آیت الله مهدوی کنی هیچ گاه به کسی تهمت نزد

خبرگزاری رسا - آیت الله امامی کاشانی گفت:مرحوم آیت الله مهدوی کنی یکی از انسان های برجسته ای بود که به خوبی به فرامین قرآن کریم عمل می کرد و در طول سال های دوستی بنده با وی، هرگز ندیدم او تهمتی بزند و یا به تهمتی گوش دهد و یا غیبتی انجام دهد.
نخستين سالگرد درگذشت آيت الله مهدوي کني در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله امامی کاشانی شب گذشته در مراسم سالگرد آیت الله مهدوی کنی که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به فاجعه منا و جان باختن هزاران مسلمان در این فاجعه، اظهار کرد: علت اصلی این فاجعه  نه9 تنها بی لیاقتی حکام آۀ سعود بوده است بلکه این علت هم در بروز این فاجعه تاثیر گزار بوده است که آل سعود هیچ اعتقادی به حج و حجاج ندارند.

 

وی با بیان اینکه فاجعه منا چهره کریح  و زشت آل سعود را به جهانان نشان داد، تصریح کرد: از خداوند می خواهیم به حکام نا لایق و بی ایمان آل سعود ذلت بیشتری بدهد و زوال آن ها را بزودی مشاهده کنیم.

 

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در قرآن آمده است که از زندگی پیامبران وانسان های برگزیده درس بگیرید، افزود:مرحوم آیت الله مهدوی کنی یکی از انسان های برجسته ای بود که به خوبی به فرامین قرآن کریم عمل می کرد و در طول سال های دوستی بنده با وی، هرگز ندیدم او تهمتی بزند و یا به تهمتی گوش دهد و یا غیبتی انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه یکی از رازهای موفقیت مرحوم مهدوی کنی در طول زندگی پر برکتش، این بود که همواره مطیع ولایت بوده است، بیان کرد: زندگی پر فراز و نشیب آیت الله مهدوی کنی می تواند الگوی مناسبی برای طلاب جوان ما باشد و آنها با درس گرفتن از این عالم وارسته می توانند زندگی موفقی داشته باشند.

 

آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه اگر انسان ها می خواهند به سعادت برسند، باید خود را به کسانی که از جانب خداوند برگزیده شده اند، وصل کنند، اظهار کرد: جوانی که می خواهد طلبه شود باید تلاش کند تا خوب درس بخواند و در قضاوت ها و اظهار نظر ها رضای خداوند را در نظر بگیرد./858/د102/ش

ارسال نظرات