۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۹۲۹۱۶
عصر امروز در طبس صورت می‌گیرد؛

آغاز به کار پنجمین کنگره ملی امام زادگان

خبرگزاری رسا ـ پنجمین کنگره ملی امام زادگان با محور حضرت حسین موسی الکاظم(ع) امروز عصر در تالار میقات الرضا(ع) طبس آغاز به کار می کند.
پنجمين کنگره ملي امام زادگان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، پنجمین کنگره ملی امام زادگان با محور حضرت حسین موسی الکاظم(ع) از ساعت18:30 امروز؛ دوشنبه 13 مهرماه در تالار میقات الرضا(ع) طبس آغاز به کار می کند.

 

در آیین افتتاحیه کنگره ملی امام زادگان که برای نخستین بار با محوریت حضرت حسین موسی بن الکاظم(ع) در طبس برگزار می شود، ضلع شمالی صحن و سرای بارگاه حسین موسی الکاظم(ع)، سالن اجتماعات این آستان مبارک و نمایشگاه گنبدهای فیروزه ای، افتتاح خواهد شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی به ایراد سخنرانی می پردازند و همچنین حجت الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه طی گزارشی اهداف این کنگره ملی را تشریح می کند.

 

همچنین آیین غبارروبی مضجع شریف حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و مدیحه سرایی توسط ذاکران اهل بیت(ع) از برنامه های پیش بینی شده برای روز دوم این کنگره است.

 

نواختن زنگ نمادین دبیرستان دخترانه امام رضا(ع)، بازدید از دبستان دخترانه شکوفه های رضوی و برگزاری کارگاه آموزشی و نشست علمی هیئت داوران مقالات ارسالی به کنگره از دیگر برنامه های روز دوم کنگره است./1308/102/ب3

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات