۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۹۲۶۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سخنان رهبر انقلاب سبب وحشت آل سعود شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب موجب به وحشت افتادن آل سعود و همکاری در جهت تحویل دادن پیکر جان باختگان شد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر جان باختگان حادثه منا، در گلزار شهدای بروجرد گفت: بی لیاقتی آل سعود در برگزاری مناسک حج در بیت الله الحرام موجب بروز فاجعه منا شد.


وی با بیان این که امروز عزادار حجاجی هستیم که در روز عید قربان قربانی شدند، افزود: زائران جان باخته به عنوان مهمانانی بودند که امسال در سرزمین وحی با قساوت قلب آل سعود لب تشنه جان دادند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: جنایتی که آل سعود امسال در برگزاری مراسم حج انجام داد، قلب هر مسلمانی را جریحه دار کرده است.


وی با بیان این که مردمی که چشم انتظار استقبال حاجیان خود بودند، امسال دسته گل ها و اشک هایشان را به آنها نثار می کنند، افزود: امروز دیگر آل سعود در چشم امت اسلامی به عنوان جنایتکار تاریخ بشریت نمایان شده است.


نماینده ولی فقه در لرستان جنایت آل سعود را دارای ابعاد گوناگونی دانست و خاطرنشان کرد: پس از تشکیل کمیته حقیقت یاب ابعاد آن مشخص خواهد شد.


وی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به ممانعت آل سعود از انتقال اجساد جان باختگان به میهن اسلامی گفت: بدون شک سخنان رهبر معظم انقلاب عملی خواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تنفر امت اسلامی از آل سعود عنوان داشت: این تنفر نشان دهنده بی لیاقتی و بی تدبیری این خاندان قسی القلب است.


وی با اشاره به همکاری آل سعود یادآور شد: سخنان رهبر معظم انقلاب موجب به وحشت افتادن آل سعود و همکاری در جهت تحویل دادن پیکر جان باختگان شد.


امام جمعه خرم آباد با بیان این که آل سعود مطمئن باشد که این خون های پاکی که در سرزمین وحی ریخته شد آنان را از بیخ و بن بر خواهد کند، اظهار داشت: اما آل سعود بدانند که این آغاز راه است و پروردگار انتقام خون حاجیان مظلوم را از آنان خواهد گرفت.


وی تصریح کرد: آل سعود بداند که آینده و مدیریت حج به طور قطع از آن کشورهای اسلامی به وِیژه ایران خواهد بود.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که بزرگ ترین جنایت تاریخی در حج امسال اتفاق افتاده است، برای همیشه ننگ ابدی را برای آل سعود به دنبال خواهد داشت، عنوان کرد: امروز فریاد مسلمانان دنیا این است که حرمین شریفین از عناصر جنایت کار، قاتل و وهابی پاکسازی شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات