۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳
کد خبر: ۲۹۲۳۷۹
استاد حوزه علمیه قم:

فریاد حیدرگونه رهبر معظم انقلاب لرزه بر اندام آل سعود انداخت

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که با سخنان رهبر معظم انقلاب آل سعود مجبور به عقب نشینی شد، گفت: بیانات معظم له موجب تغییر موضع عربستان شد.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که ایران اجازه تعطیلی حج خانه خدا به واسطه ماجرای از پیش تعیین شده را نخواهد داد، گفت: حلاوت و شیرینی کشتار حجاج را بر آل سعود تلخ خواهیم کرد.

 

وی افزود: سخنان قاطع، کوبنده و دشمن شکن رهبر معظم انقلاب به گوش جهانیان رسید و تحلیل نظامیان و غیر نظامیان این بود که بیانات رهبر ایران در محلی نظامی، پیامی داشت که باید طرف مقابل به آن پی ببرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود اگر بیش از این دل ملت را خون کنید، جواب ما دندان شکن، خشن و سخت خواهد بود.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به کتابی که نتانیاهو در سازمان ملل رونمایی کرد که در آن بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مظلومیت فلسطین، غاصب بودن اسرائیل و راه پیروزی مقاومت در آن درج شده بود، گفت: نتانیاهو این کتاب را راهبرد نابودی اسرائیل دانست.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با تأکید بر این که دشمن باید دست از وقاحت، مردم آزاری و ناامن کردن مناسک حج بردارد، گفت: ملت ایران که 8 سال در مقابل استکبار جهانی ایستاد، بعد از آن نیز در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام خواهد ایستاد.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: اگر دشمن دست از شرارت خود برندارد، شاخ شیطان سعودی به دست ملت ایران درهم خواهد شکست.

 

وی گفت: فریاد حیدرگونه رهبر معظم انقلاب، لرزه بر اندام آل سعود انداخت و آنها را به مجبور به عقب نشینی کرد.

 

به گفته وی، مسؤولان سعودی بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب تغییر موضع دادند و اعلام آمادگی برای همکاری با ایران کردند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با سفارش به مسؤولان عربستان مبنی بر بازگشت به اسلام، گفت: آل سعود به جای باج دادن به اجانب و نامحرمان، باید به محرمان مکه و مدینه که علما، مراجع و امت های اسلامی هستند، دست برادری بدهد.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان تأکید کرد: وادادگی در مقابل استکبار، سودی جز گستاخی نوکران ریاست طلب حکام حاشیه خلیج فارس به همراه نخواهد داشت./1307/ت302/ج

 

ارسال نظرات