۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۲۹۱۶۹۲
امام جمعه بهشهر:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن به کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از بارزترین الگوهای صبر و استقامت ملت ایران به شمار می‌رود که این پایداری برخاسته از وحدت و ایمان مردم بود و عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر شب گذشته در بیست و هشتمین یادواره 33 تن از شهدای نیروگاه نکا، اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز ما در گرو تلاش همه جانبه رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی افزود: دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از بارزترین الگوهای صبر و استقامت ملت ایران به شمار می‌رود که این پایداری برخاسته از وحدت و ایمان مردم بود و عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 

امام جمعه بهشهر ادامه داد: شهدای ما با پیروزی در عملیات های مختلف و آزادسازی خرمشهر و رشادت های فراوان در جنگ های مختلف برای ایران اسلامی افتخار کسب کردند و این افتخار درس بزرگ ولایت مداری را به مردم ایران می دهد که اگر گوش به فرمان ولایت باشیم در شرایط امروز نیز می توانیم در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و امنیتی پیروز شویم.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر سبک زندگی اهل بیتی و علوی در جامعه گفت: امامان می خواستند جامعه براساس ارزش های والای انسانی، عصمت و طهارت و خوبی ها به رشد و تعالی برسد و جامعه ای پاک باشد که شهدا، پاک بودن را به ما آموختند.

 

وی با تاکید بر این که مهم ترین پیام شهدا و وصیت آنان حمایت از ولایت فقیه، ایمان و اخلاص است، یادآور شد: تقویت ایمان و افزایش بصیرت مهمترین عامل برای جلوگیری از حملات دشمنان است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که مردم در هشت سال دفاع مقدس با همه وجود در صحنه مقابله حق علیه باطل حضور یافتند خاطر نشان کرد: رشادت های مردم ایران اسلامی دشمن را که به انواع سلاح های کشتار جمعی به ویژه شیمیایی اهدائی آمریکا، شوروی واروپا مجهز بود، شکست داد و موجب اقتدار و بیداری اسلامی در جهان شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

 

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

 

وی با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و سربلند بیرون آمدند، گفت: امروز وظیفه همه ما است که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری نظام عمل کنیم و جامه عمل بپوشانیم.

 

حجت الاسلام جباری با تسلیت به مناسبت شهادت هزاران زائر حرم امن الهی در حادثه منا، گفت: یکی از دردها مسجدالاقصی و مسجد الاحرام در اسارت دشمنان است چاره‌اندیشی کنیم و ما ضمن محکوم کردن این فاجعه، خواستار رسیدگی به این مسأله مهم هستیم./1317/202/ب3

ارسال نظرات