۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۹۱۰۵۹
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

کشورهای اسلامی در زمینه مدیریت مناسک حج چاره اندیشی کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به حادثه دلخراش منا، گفت: این نوع حوادث ناشی از بی تدبیری و بی مدیریتی حاکم آل سعود است که امید می‌رود کشورهای اسلامی در زمینه مدیریت مناسک حج چاره‌اندیشی کنند.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عصر امروز در نشست با اعضای بنیاد بین‌المللی غدیر عالیشهر با تسلیت جان باختن تعدادی از زائران خانه خدا، گفت: این نوع حوادث ناشی از بی تدبیری و بی مدیریتی حاکم آل سعود است که امید می‌رود کشورهای اسلامی در زمینه مدیریت مناسک حج چاره اندیشی کنند.


وی با بیان اینکه برنامه‌های جشن غدیر دراستان بوشهر ارتقا یافته است، افزود: استان بوشهر در برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت جزو پنج استان برتر کشور معرفی شده که نتیجه تلاش بنیاد بین‌المللی غدیر در استان را نشان  می دهد.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر توجه به حوزه معنویت و معرفتی دهه امامت و ولایت و غدیر بیان داشت: عید غدیر خم از ایام‌الله است و به عنوان بزرگ‌ترین اعیاد اسلام و مسلمانان است.


آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در عید غدیر توجه ویژه‌ای به نیازمندان و ایتام می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگیری نیازمندان، اطعام دادن، رسیدگی به مستمندان و ایتام از ویژگی‌های عید غدیرخم است.


وی با بیان اینکه با ولایت مولای متقیان حضرت علی(ع) می‌توان خداشناسی کرد، بیان کرد: با ولایت علی(ع) می‌توان به خداشناسی، امام شناسی و معادشناسی حقیقی دست یافت.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: باید در برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت توجه ویژه‌ای به برنامه‌های معرفت دینی شود، روز غدیر، روز رشد معرفت دینی و بصیرت افزایی است که باید در این راستا تلاش کرد.


آیت الله صفایی بوشهری افزود: جشن‌های عید سعید غدیر خم در استان بوشهر با برنامه‌ریزی  انجام شده بر اساس آموزه‌های مولای متقیان حضرت علی(ع) محتوایی برگزار می‌شود./846/203/ب2

ارسال نظرات