۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۲۹۰۹۳۱
در فرهنگسرای اندیشه تهران؛

مراسم تجلیل از صادق آهنگران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با فرا رسیدن ایام دفاع مقدس از صادق آهنگران نواگر سال های دفاع مقدس در فرهنگسرای اندیشه تهران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
صادق آهنگران، پيرغلام حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل و تقدیر از صادق آهنگران پیش از ظهر امروز یکشنبه پنجم مهر ماه در فرهنگسرای اندیشه با حضور برخی مقامات و مسؤولان کشور برگزار شد.

 

سجاد نوروزی، مدیر فرهنگسرای اندیشه در این مراسم، گفت: نواهای صادق آهنگران جریان فرهنگی را بر پایه ایدئولوژی داشت که در عرصه نبرد در سال های دفاع مقدس نمادهای والای این جریان فرهنگی مشهود بوده است.

 

وی با اشاره به خاطره انگیزترین نوای آهنگران به نام «ای لشگر حسینی»، خاطرنشان کرد: این نوا وعده رسیدن به کربلا را محقق کرد و اکنون زمانی است که فرماندهان ما به راحتی به کربلا و نجف و بین الحرمین می‌روند و روزهایی که در فراغ آن اشک می ریختند به پایان رسیده است.

 

مدیر فرهنگسرای اندیشه اظهار داشت: نسل ما برای جهاد آماده است و حاج صادق آهنگران که زمانی نوای «ای لشکر حسینی» را سرود حالا باید نوای برای رسیدن به مکه و مینه بسراید تا قوم وحشی آل سعود نابود شود و پرچم توحیدی برافراشته شود.

 

نوروزی در پایان سخنان خود با بیان اینکه به امید اینکه روح جهاد و مبارزه در ما روز به روز پویا تر شود، افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم به وظایف مکتبی خود عمل کنیم و آن روز نزدیک است.

 

در این مراسم پیام محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در رابطه با تقدیر و تجلیل از صادق آهنگران قرائت شد و مانی رهنما آهنگی را با مضمون دفاع مقدس اجرا کرد.

 

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از دو مادر شهید تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است، صادق آهنگران، نواگر ایام دفاع مقدس و سرودهای به یادماندنی «با نوای کاروان» و «ای لشکر صاحب الزمان» بر گرفته از اشعار حبیب الله معلم است./818/203/ب2

ارسال نظرات