۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۹۰۱۱۰
مدیر حوزه علمیه برادران کرمانشاه:

شهدا اهل عرفه و عرفات بودند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه برادران کرمانشاه در مراسم گلباران مزار شهدای استان کرمانشاه، شهدا را اهل عرفه و عرفات خواند و گفت: شهدا خادمان همیشگی اسلام و مدافعان حرم بودند که در این راه قطره قطره خون خود را در راه احیای اسلام اهدا کردند.
سيد حبيب الله موسوي موسوي موسوي

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه برادران استان کرمانشاه در حاشیه مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای استان کرمانشاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: هفته دفاع مقدس خاطرات شکست و یأس دشمنان انقلاب و اسلام را برای آن ها زنده می کند.


حجت الاسلام موسوی یادآور شد: نیروهای بعثی با مجهز بودن به سلاح های روز دنیا نتوانستند در برابر رزمندگان اسلام به پیروزی و موفقیت برسند زیرا شهدا با خلوص نیت و توکل به خداوند متعال در برابر دشمنان ایستادگی کردند.


مدیر حوزه علمیه برادران کرمانشاه تصریح کرد: شهدا ارزش ها و آرمان های انقلاب و اسلام را حفظ کردند، دشمنان اسلام حتی از نام این عزیزان وحشت دارند.


وی در ادامه افزود: پرورش جوانان و نوجوانان انقلابی و تقویت روحیه شهادت طلبی در آن ها جایگاه دشمنان را بیشتر در خطر خواهد انداخت.


حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه رمز پیشرفت جمهوری اسلامی ایران رهنمودهای امام راحل و مجاهدت شهدا است ابراز کرد: انقلاب آرامش و امنیت خود را مرهون خون شهدا است، قطعأ اگر امام و شهدا نبودند وضعیت انقلاب و اسلام به گونه ای دیگر رقم می خورد.


مدیر حوزه علمیه برادران کرمانشاه، در پایان حضور طلاب و روحانیان در جبهه های حق علیه باطل را برای جامعه روحانیت افتخار دانست و گفت: طلاب در هیچ زمینه خود را از جدا از مردم ندیدند و وجود 4000 شهید طلبه در کل کشور گویای رشادت های طلاب و روحانیان برای پاسداری از ارزش های انقلاب و تقویت دین اسلام است.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری دعای پر فیض عرفه در مزار شهدا، شهدا را اهل عرفه و عرفات خواند و ابراز کرد: شهدا خادمان همیشگی اسلام و مدافعان حرم بودند که در این راه قطره قطره خون خود را در راه احیای اسلام اهدا کردند./857/302/ب3

ارسال نظرات