۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۸۹۹۴۷
کارشناس دینی:

جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی را بیمه کرد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی با بیان این که جنگ تحمیلی مانند زرهی است که از نفوذ آمریکا و استکبار جهانی به ایران جلوگیری کرده است، گفت: ملت ایران با اقتدا به امام حسین(ع)، علیه استکبار جهاد کرده و لباس عزت را بر تن کردند.
حجت الاسلام داود رمضاني علوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام داود رمضانی کارشناس دینی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) در جمع مردم روستای دارالسیاده علوی کاشان، گفت: متأسفانه برخی از افراد به دلیل مشکلات زندگی از جبهه رفتن خود اظهار پشیمانی می کنند.

 

وی افزود: امام راحل فرمود، خوشا به حال کسانی که یک روز از جبهه و جنگ را درک کردند، از این رو رزمندگان باید قدر جایگاه خود را داشته باشند.

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که رزمندگان و جانبازان برای منافع مادی و سهمیه به جبهه و جنگ نرفتند، گفت: مجاهدت در راه خدا و اطاعت از امام و رهبری از ارزش بالایی برخوردار است، چرا که اطاعت از رهبری به معنای اطاعت از امام زمان است.

 

این کارشناس دینی با بیان این که انسان مؤمن در مقابل امام زمان خود نمی ایستد، گفت: دفاع مقدس تمرینی برای مجاهدت بود.

 

وی یادآورد شد: مردم یمن در طول شش ماه در زیر بمباران رژیم آل سعود مقاومت کردند و امروز شاهد پیشروی ارتش یمن با پشتوانه یک میلیون نیروی بسیجی خود به سمت عربستان هستیم.

 

به گفته وی، یمن باب مذاکره را برای حل مشکلات خود باز گذاشته است، اما ده کشور حامی عربستان مانند بحرین، امارات و قطر در شرایط فعلی شریک جنایات آل سعود بر علیه مردم مظلوم یمن شده اند.

 

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر این که زانو زدن دشمن در مقبل ایران و عدم توان حمله به کشور مرهون رشادت های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و رهبری خردمندانه امام راحل و آیت الله خامنه ای است، گفت: ایران اسلامی که در طول 8 سال دفاع مقدس نیازمند سلاح دیگر کشورها بود، امروز تولید کننده پیشرفته ترین سلاح های دنیا شده است.

 

ملت ایران بصیر، مقاوم و اهل رشادت هستند

این کارشناس دینی با اشاره به این که عظمت ایران اسلامی به واسطه رشادت ها و بیداری ملت مسلمان ایران است، گفت: ملت ایران بصیر، مقاوم و اهل رشادت هستند.

 

وی عاشورا و محرم را موجب زنده شدن روحیه انقلابی و جهادی دانست و گفت: شهدای با پیشانی بند یا حسین(ع) و زمزمه کربلا به جبهه رفتند و به شهادت رسیدند.

 

به گفته وی، شرایط کنونی کشور به شکلی است که هر شخصی با امنیت کامل در سراسر ایران به مسافرت می رود و این امنیت مرهون رشادت شهدا و زمندگان است.

 

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر این که دشمن از وحدت بین مسلمانان و هلال شیعی حراس دارد، گفت: دشمن قصد ساقط کردن بشار اسد به مدت 24 ساعت را داشت که ایران و روسیه از این اتفاق جلوگیری کردند.

 

این کارشناس دینی با بیان این که امام علی(ع) می فرماید جهاد بابی از باب های بهشت است که خداوند آن را بر روی بندگان خاص خود باز می کند، گفت: ملت ایران با اقتدا به امام حسین(ع)، علیه استکبار جهاد کرده و لباس عزت را بر تن کردند.

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که جنگ تحمیلی ایران اسلامی را بیمه کرد، گفت: جنگ تحمیلی مانند زرهی است که از نفوذ آمریکا و استکبار جهانی به ایران جلوگیری کرده است./1307/202/ب3

ارسال نظرات