۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۸۷۹۶۵
استاد حوزه و دانشگاه:

شعار مرگ بر آمریکا با یک تفاهم نامه محو نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: مرگ بر آمریکا یکی از اصول دشمن ستیزی انقلاب اسلامی است که حذف آن به معنای عدم حمایت ایران از مظلومان و مقابله با ظالمان است.
حجت الاسلام محمود رضا قاسمي

حجت الاسلام محمود رضا قاسمی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که مردم ایران از هوشیاری بالایی برخوردارند، گفت: توافق ایران با آمریکا نشانه ضعف ایران نیست، بلکه نشانه قدرت نظام است، چرا که آنها مجبور به پذیرش برخی مباحث شده اند.

 

وی افزود: مردم به توان نظامی، سیاسی و منطقه ای ایران واقف هستند و توافق هسته ای را نیز نشان از قدرت ایران اسلامی می دانند.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که مردم دیدگاه گرگ و میش را نسبت به آمریکا دارند، گفت: آمریکا چاره ای جز توافق با ایران ندارد، چرا که معادلات منطقه ای خود را بدون حضور ایران نمی تواند به سرانجام برساند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که شعار امام راحل مبنی بر این که آمریکا شیطان بزرگ است، امروز در کشور جاری و ساری است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود آمریکا دست خود که یک مشت آهنی در قالب یک دست مخملی است را جلو آورده است.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا با تأکید بر این که خنده های ظاهری آمریکا، مکر و عداوت آنها را نفی نمی کند، گفت: جایگاه آمریکا در منطقه تضعیف شده و این وضعیت او را مجبور به توافق کرده است.

 

به گفته وی، در دیدگاه مردم انقلابی ایران، آمریکا همان آمریکا است که اگر بتواند مجددا شیطنت کرده و در ایران فتنه درست می کند.

 

وی با اشاره به این که دشمن از ایمان انقلابی مردم ناراحت است، گفت: خداوند درقرآن کریم می فرماید به واسطه غضب خود بمیرید که معنای آن را می توان مرگ بر آمریکا تعبیر کرد.

 

حجت الاسلام قاسمی با تأکید بر این که شعار مرگ بر آمریکا با یک تفاهم نامه محو نمی شود، افزود: مرگ بر آمریکا یکی از اصول دشمن ستیزی انقلاب اسلامی است که حذف آن به معنای عدم حمایت ایران از مظلومان و مقابله با ظالمان است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری این که بندهایی از قانون اساسی به حمایت از مظلومان و مقابله با ظالمان تأکید دارد، گفت: قرآن کریم و امیرالمومنان(ع) نیز به مبارزه با ظالم اشاره دارند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا با بیان این که آمریکا همان آمریکای مستکبر و ایران اسلامی نیز همان ایرن استکبار ستیز است، گفت: تا خوی استکبار ستیزی آمریکا وجود داشته باشد باید شعار مرگ بر آمریکا را سر داد./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات