۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۸۷۵۰۵
آیت الله یزدی در دیدار استاندار قم:

قانون مداری تکیه گاه مسؤولان باشد/ انقلاب به پشتوانه روحانیت و انقلابیون اصیل باقی مانده است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس خبرگان پیدایش و دوام و قوام انقلاب اسلامی را از قم دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب های زیادی را تغییر داده اند، اما پشتوانه ی روحانیت و انقلابیون اصیل موجب ناکامی دشمن در این عرصه شده است.
آيت الله يزدي آيت الله يزدي در ديدار استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی استاندار قم پیش از ظهر امروز با آیت الله محمد یزدی رییس مجلس خبرگان رهبری و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.


آیت الله یزدی در این دیدار طی سخنانی شهر مقدس قم را مرکز بروز انقلاب فکری در جامعه ی بشریت خواند و افزود: امروز به برکت امام خمینی (ره)، دنیا به قم نگاه ویژه ای دارد.


وی پیدایش و دوام و قوام انقلاب اسلامی را از قم دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب های زیادی را تغییر داده اند، اما پشتوانه ی روحانیت و انقلابیون اصیل موجب ناکامی دشمن در این عرصه شده است.


رییس مجلس خبرگان رهبری بعد زیارتی قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: وجود حوزه های علمیه و مراکز علمی معتبر از ویژگی های منحصر بفرد این شهر است.


آیت الله یزدی در ادامه قانونمداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین تکیه گاه مسؤولان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تدبیر در کلیه ی امور و اجرای قوانین رمز موفقیت در انجام وظایف است
./1323/د102/ج

ارسال نظرات