۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۸۷۴۹۸
رییس تبلیغات اسلامی شهرضا:

تخصص گرایی در امور دینی بسیار ضعیف شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرضا برگزاری با شکوه مناسبت های اسلامی را به منزله حمایت از ارزش های دینی دانست و گفت: در هر زمان و مناسبتی باید با استفاده از تمام ظرفیت مردمی و دولتی نسبت به حمایت از آرمان های شیعه به بهترین وجه عمل شود.
حجت الاسلام رهايي شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد حسن رهایی، رییس تبلیغات اسلامی شهرضا ظهر امروز در اولین جلسه ستاد غدیر شهرستان شهرضا اظهار کرد: برخی افراد به ویژه از اهل سنت به شیعه ایراد می گیرند که چرا در مسأله عاشورا اینقدر پرشور عمل می کنید، در پاسخ باید گفت ما در مسأله غدیر کوتاه آمدیم، نتیجه اش را در عاشورا نشان داد.

 

وی در ادامه افزود: برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عید غدیر وظیفه همه ماست و در این مسیر باید تمامی ظرفیت ها و امکانات مردمی و دولتی به کار گرفته شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرضا تصریح کرد: باید زمینه مناسب برای حضور گسترده مردم در مراسم عید غدیر فراهم شود و در این زمینه ادارت دولتی وظیفه نظارتی و تسهیل امور را بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام رهایی عنوان کرد: اگر دو مراسم یا دو مناسبت مذهبی با یکدیگر تداخل پیدا کرد، چگونگی برگزار کردن هر یک از آن ها باید با نظر و مشورت اهل خبره و کارشناسان دینی باشد.

 

وی اذعان کرد: متأسفانه در برخی زمینه ها بعضی اظهر نظر های غیر کارشناسی با ماهیت و دستورات دینی همخوانی ندارد و لازم است از این مسأله جلوگیری شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرضا اظهار کرد: مردم این شهرستان همواره در برپایی تمامی مراسم های مذهبی و مناسبت های دینی پیشگام بوده و به با تشکیل گروه هایی خود به خود همه این مناسبت ها را برگزار می کنند.

 

حجت الاسلام رهایی در ادامه افزود: یکی از مراسم های این ایام در شهرضا، برگزاری راهپیمایی روز غدیر است که از مسجد مطیعی به سمت مساجد شهر انجام می شود که جلوه و نمای خاصی به این واقعه تاریخی و حساس شیعه می دهد.

 

وی برگزاری با شکوه مناسبت های اسلامی را به منزله حمایت از ارزش های دینی دانست و گفت: در هر زمان و مناسبتی باید با استفاده از تمام ظرفیت مردمی و دولتی نسبت به حمایت از آرمان های شیعه به بهترین وجه عمل شود./868/202/ب3

 

ارسال نظرات