۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۸۷۴۹۰
28 شهریور برگزار می‌شود؛

افتتاحیه حوزه علمیه کریمه اهل بیت

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کریمه اهل‌بیت(ع) گفت: افتتاحیه حوزه علمیه کریمه اهل بیت(ع) از شنبه 28 شهریور با حضور استادان محترم و طلاب عزیز برگزار می‌شود.
مراسم افتتاحيه

نسرین کاضمی‌مقدم مدیر حوزه علمیه کریمه اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به افتتاحیه حوزه علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید، گفت: افتتاحیه حوزه علمیه کریمه اهل بیت(ع) از شنبه 28 شهریور با حضور استادان محترم و طلاب عزیز برگزار می‌شود.

وی افزود: روز افتتاحیه موسس حوزه علمیه کریمه اهل بیت(ع) حجت الاسلام مهاجری برای طلاب سخنرانی خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به فعالیت‌های فوق برنامه حوزه کریمه اهل بیت(ع) در سال تحصیلی جاری، تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری کلاس‌های فرهنگی مرتبط با مساله امر به معروف و نهی از منکر توسط  آقای تقوی مسؤول موسسه احیای واجب فراموش شده برای طلاب تدریس خواهند داشت.

کاضمی مقدم بیان داشت: مبلغان آموزش دیده در دوره‌های امر به معروف و نهی از منکر به مراکز آموزشی و فرهنگی برای تبلیغ اعزام می‌شوند تا در طرح احیای واجب فراموش شده مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به بحث عفاف و حجاب بر پایه احادیث، روایات و استفتائات مراجع تقلید، عنوان کرد: برنامه‌ دیگری که حوزه کریمه اهل بیت(ع) در نظر دارد آموزش بحث حجاب و عفاف مبنی بر احادیث، روایات و استفتائات مراجع تقلید، با حضور اساتید مجرب است که به صورت کلاسی تدریس و در پایان به صورت کارگاهی و عملی از طلاب امتحان گرفته می‌شود.

مدیر حوزه علمیه کریمه اهل بیت(ع)، اظهار داشت: حوزه کریمه اهل بیت(ع) در سال تحصیلی جدید 30 طلبه به صورت پاره وقت و 20 طلبه به صورت حضوری پذیرش داشته که سبب افزایش چهار کلاس شده است.

 کاضمی مقدم با اشاره به نشاط طلبگی در میان طلاب، گفت: حوزه کریمه اهل بیت(ع) برای ایجاد نشاط در میان طلاب به برگزاری ورزش صبحگاهی، تهیه صبحانه برای طلاب و اساتید محترم و پخش کلیپ‌های زیبا و معنوی هنگام استراحت طلاب اقدام کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حوزه علمیه کریمه اهل بیت(ع) در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های فرهنگی برای طلاب برگزار می‌کند./807/202/ب3

ارسال نظرات