۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۸۷۳۳۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

آمریکا غیر قابل اعتماد و زورگو است/ رابطه با آمریکا نتیجه‌ای جز خسران ندارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده، نتیجه رابطه با آمریکا را ذلت و خواری ملت دانست و گفت: در طول تاریخ هر کشوری به آمریکا اعتماد کرد جز خسارات بزرگ چیزی نصیبش نشد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

 حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آمریکا را شیطان بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: خوی استکباری آمریکای فریب کار با ماهیت اسلامی و منظومه‌ای فکری انقلاب سازگاری ندارد.

 

وی نتیجه رابطه با آمریکا را چیزی جز ذلت و خواری ملت ندانست و تصریح کرد: در طول تاریخ هر کشوری به آمریکا اعتماد کرد جزء خسارات بزرگ چیزی نصیبش نشد، تاریخ گویای چنین مطلب است که اعتماد به آمریکا معقول نمی باشد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست آمریکا از کشور اسلامی، تأکید کرد:  دشمنی آمریکا با ایران اسلامی با کوتاه شدن دست آمریکا از ایران نه تنها کم نشد بیشتر شد، این دشمنی تا قوی شدن ملت و یأس دشمن ادامه خواهد داشت.

 

وی با تشریح ابعاد دشمنی آمریکای مستکبر، تصریح کرد: آمریکای اغوا گر با در دست داشتن غول های رسانه‎‌ای ایران اسلامی را متهم به تروریسم و داشتن سلاح های کشتار جمعه می کند در حالی که حقیقت عکس آن است، آمریکا در نبرد با ایران اسلامی دشمنان کشور را به سلاح های غیر متعارف مسلح می کند.

 

حجت الاسلام تقی زاده نوک حملات دشمن را استقلال و عزت ملت ایران دانست و با تشریح برنامه تحقیر ملت توسط آمریکای شیطان، ابراز داشت: آمریکای فریب کار در صدد ضربه به کشور از طریق ایجاد دو دستگی در میان مردم و وابستگی کشور و از میان بردن آرامش مردم است.

 

وی ایران را در دوران رژیم خود فروخته پهلوی در دست آمریکای مستکبر دانست و تصریح کرد: با انقلاب دست این کشور یاغی از کشور و منابع آن کوتاه شد، با این وجود آمریکا با ملت ایران باید هم دشمنی کند و دارند می کنند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تضاد انقلاب اسلامی را با آمریکای ایدئولوژیک دانست و افزود: دشمنی با آمریکا ادامه خواهد داشت و مبارزه با استکبار جهانی تعطیلی ندارد، این ملت بزرگ ایران بودند که دست کشور مستکبر آمریکا را از کشور کوتاه کردند./854/302/ب3

ارسال نظرات