۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۸۷۲۵۴
نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف:

دشمن به دنبال تسخیر پایگاه های فرهنگی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف، تفرقه افکنی و نفوذ در ارکان مختلف انقلاب را به عنوان دو برنامه اصلی دشمن در دوران پس از طرح برجام در مجامع جهانی دانست و گفت: هر اندازه دشمنان ما مکار و بی رحم باشند اگر مردم ما با تبعیت از ولی فقیه هوشیاری خود را حفظ کنند، از هر آسیبی مصون خواهند بود.
حجت الاسلام طالبپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن طالبپور نماینده ولی فقیه در لشکر 8نجف اشرف پیش از ظهر امروز در مراسم انتخابات اعضاء کانون تربیت اسلامی شهرضا که در سالن اجتماعات اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف آمریکا از بزرگ نمایی توافق هسته ای و ارائه طرح برجام در محافل سیاسی آن است که موافقان و مخالفان این برنامه را در روبه روی هم قرار داده و با صف بندی سیاسی به تفرقه افکنی در میان مردم و مسؤولان دامن بزند.

 

وی در ادامه نفوذ عوامل قدرت های بیگانه در جامعه و محافل فرهنگی را از جمله مخاطرات دوران پیش از توافق هسته ای برشمرد و با اشاره به بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: تنها کسی که از ابتدای دهه هفتاد با طرح اصطلاح تهاجم و بعدها ناتوی فرهنگی خطر نفوذ آمریکا در سطوح فرهنگی جامعه را گوشزد کرد، ایشان بودند.

 

نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف انتخابات اسفند 94 را از جمله مهم ترین مانور های سیاسی نظام اسلامی و عرصه حساسی برای امتحان ملت ایران برشمرد و افزود: تفرقه افکنی مهم ترین ابزار دشمن در اعمال اهداف خود در مجلس شورای اسلامی است بنابراین ارکان و عناصر مختلف کشور باید در عین همبستگی به ابراز آراء سیاسی خود بپردازند.

 

حجت الاسلام طالبپور حضور هیأت های سیاسی مختلف در ایران را به منزله ایجاد تهدید ها و فرصت های جدید برشمرد و تأکید کرد: مهم ترین تهدیدی که از ناحیه این هیأت ها کشور و انقلاب را تهدید می کند تفرقه افکنی در بین احزاب و گروه های مختلف است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخش هایی از تاریخ معاصر کشورمان عنوان کرد: بررسی تاریخ صد ساله اخیر کشور نشان می دهد انگلیس همواره به دنبال طرح توطئه های سیاسی در ایران بوده و هدف اصلی این کشور از حضور در ایران هیچ گاه با سود ایرانی ها نبوده است.

 

نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف، تفرقه افکنی و نفوذ در ارکان مختلف انقلاب را به عنوان دو برنامه اصلی دشمن در دوران پس از طرح برجام در مجامع جهانی دانست و تصریح کرد: هر اندازه دشمنان ما مکار و بی رحم باشند اگر مردم ما با تبعیت از ولی فقیه هوشیاری خود را حفظ کنند، از هر آسیبی مصون خواهند بود./868/202/ب3

ارسال نظرات