۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۸۶۸۲۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

برخی بقای خود را بر بقای انقلاب ترجیح می دهند/ اعتدال در کنار بصیرت معنا پیدا می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با انتقاد از کسانی که از مدت ها قبل در پی تضعیف شورای نگهبان و زیر سؤال بردن انتخابات هستند، تصربح کرد: این افراد در برهه ای که خود رأی آوردند از شورای نگهبان تمجید و تعریف کردند و از سلامت انتخابات گفتند، زمانی که خودشان بالا بیایند شورای نگهبان خوب است و اگر این چنین نشود بد می گویند که این مسأله نشان دهنده نفسانیت است.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدار جدی رهبر معظم انقلاب به مقامات صهیونیستی و تاکید ایشان مبنی بر این که تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت، گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب و اشغالگر و غیر مشروع است و هیچ گاه در میان ملت ها جایگاه نداشته و ندارد.

 

 ملت ایران هرگز اجازه نمی دهند آمریکا به جمهوری اسلامی باز گردد
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه این رژیم را به رسمیت نشناخته و نخواهد شناخت، رژیمی که در میان ملت ها و جهان اسلام جایگاهی نداشته باشد به هیچ عنوان دوام نخواهد داشت و از بین رفتنی است؛ نظام جمهوری اسلامی بر اساس یک حقیقت شکل گرفته و به حول الهی به سوی حاکم کردن نظام عدل جهانی حرکت می کند؛ بنابراین حضرت امام و رهبر انقلاب با اطمینان کامل فرمودند که این رژیم نابود خواهد شد از همین رو به زودی جهان بشری اضمحلال این رژیم را مشاهده خواهند کرد.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به تلاش برخی برای بزک کردن چهره شیطانی آمریکا و معرفی شیطان بزرگ به عنوان فرشته اظهار داشت: استراتژی نظام جمهوری اسلامی استکبار ستیزی است، آمریکا به دلیل این که امروز مظهر استکبار به شمار می رود و پرچم استکباری را در جهان بلند کرده امکان همخوانی با انقلاب اسلامی ایران را ندارد.


وی ادامه داد: حضرت امام آمریکا را مظهر استکبار و شیطان بزرگ معرفی کردند و مقام معظم رهبری نیز چنین دیدگاهی دارند، ملت بزرگ ایران نیز آمریکا را مظهر تمامی شیطنت ها و ظلم های در جهان می دانند؛ به تعبیر رهبر انقلاب ایران آمریکا را از در رانده است از همین رو برخی باید هوشیار باشند تا فریب ظاهر سازی های شیطان بزرگ را نخورند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که ملت ایران هرگز اجازه نمی دهند آمریکا به جمهوری اسلامی ایران باز گردد، ابراز داشت: در این دیدار زمانی که رهبر انقلاب فرمودند جز در مسأله هسته ای در هیچ مسأله ای با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد، حسینیه یکپارچه تکبیر شد و مردم نفرت خود را از آمریکا نشان دادند.

 

برخی حکومت خود را مهم تر از بقای انقلاب می دانند
وی عنوان کرد: تا زمانی که آمریکا مستکبر باشد و شیطنت انجام دهد جمهوری اسلامی ایران با او کنار نمی آید و سازش نمی کند، البته متأسفانه عده ای ساده نگر با افکاری خود باخته گویا حکومت و بقای خود را مهم تر از بقای جمهوری اسلامی ایران می دانند.


نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان این که برخی تصور می کنند که اگر روی خوش به آمریکا نشان دهند باقی می مانند، خاطرنشان کرد: این گونه تصور کاملا اشتباه است، این افراد باید توجه داشته باشند اگر آمریکا یک لبخند فریبکارانه به آن ها بزند قطعا از پشت خنجر خواهد زد؛ خوی استکباری آمریکا این چنین است.


وی اضافه کرد: مردم ایران مملو از نفرت نسبت به آمریکا هستند و هشدارهای رهبر معظم انقلاب به این دلیل است که برخی که اصرار به سازش با آمریکا دارند در دام نیفتند.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به انتقاد جدی رهبر معظم انقلاب از افرادی که به اسم تندرو و افراطی نیروهای انقلابی را کنار می گذارند و می کوبند، گفت: در این دیدار یک شعاری که از سوی مردم سرداده شد «دولت تدبیر بصیرت بصیرت» بود، این شعار نشأت گرفته از عمق جهت گیری ملت ایران است.

 

اعتدال در کنار بصیرت معنا پیدا می کند
وی افزود: خوشبختانه جهت گیری مردم کاملا درست است و انتظار دارند که اعتدال و تدبیر همراه با بصیرت باشد، مردم انتظار دارند هر دولتی در رأس مسائل بصیرتی قرار داشته باشد و بصیرت را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهد.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که بصیرت به این معنا است که دولت جهت گیری های صحیح نظام اسلامی را ببیند و کسانی که این جهت گیری را دارند حمایت کند، اظهار داشت: کسانی که با تمام وجود این جهت گیری را دارند جوانان حزب اللهی هستند و هرجا احساس می کنند خطری خط امام و رهبری را تهدید می کنند ان افراد حضور دارند حال چرا باید این چنین افراد انقلابی افراطی و تندرو نامیده شوند.


وی ادامه داد: صرف این که جهت گیری نیروهای انقلابی با مواضع برخی همخوانی نداشته باشد نمی توان گفت که افراد انقلابی افراطی هستند، کسانی که نیروهای انقلابی را تندرو می نامند باید خود را با جهت گیری انقلاب وفق دهند و اگر در جهت انقلاب باشند متوجه خواهند شد که نیروهای انقلابی درست می گویند.

 

از نظر برخی شورای نگهبان تنها زمانی خوب است که خودشان رأی بیاورند
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان این که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این نیروها و جوانان انقلابی هستند که در مواقع خطر در صحنه حضور پیدا می کنند؛ ابراز داشت: جوانان انقلابی مدافع ارزش های انقلاب و اسلام هستند از همین رو باید از این افراد با تمام وجود حمایت کرد؛ این حمایت متوجه دولتمردان، نمایندگان ولی فقیه و همه کسانی که دست اندرکار هستند می شود.


وی عنوان کرد: نکاتی که رهبر انقلاب در این دیدار درباره مسائل انتخابات فرمودند بسیار مهم بود، متأسفانه برخی از مدت ها قبل تضعیف شورای نگهبان وزیر سؤال بردن انتخابات را آغاز کردند، تعجب است کسانی چنین سخنانی می گویند که خودشان در همین انتخابات ها بالا آمدند و مسؤولیت هایی گرفتند که با دست خود مشروعیت گذشته خود را زیر سؤال می برند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: این افراد در برهه ای که خود رأی آوردند از شورای نگهبان تمجید و تعریف کردند و از سلامت انتخابات گفتند، زمانی که خودشان بالا بیایند شورای نگهبان خوب است و اگر این چنین نشود بد می گویند که این مسأله نشان دهنده نفسانیت است؛ این افراد باید خود بیایند./1323/ت301/ج

ارسال نظرات