۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۸۶۷۵۴
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز:

نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه موجب پویایی نظام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با تأکید بر توجه به آموزه‌های قرآنی گفت: نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه موجب پویایی نظام می‌شود.
آموزه هاي قرآني

حجت الاسلام مصطفی عبدالهی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با اهمیت تبلیغ و تدریس در اسلام بیان داشت: تدریس و فراگیری علوم دینی در پیشبرد اهداف جامعه و تبیین ارزش های اسلامی نقش مؤثری دارد.

 

وی با بیان این که امانت‌داری در امر تبلیغ و تعلیم واجب و ضروری است، افزود: در امر تبلیغ و تعلیم باید توجه و اهتمام بیشتری صورت گیرد.

 

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به این که مسأله تبلیغ و تعلیم به سرنوشت افراد و جامعه گره خورده است، عنوان داشت: ممکن است هرگونه انحراف و کوتاهی در ین زمینه، جامعه را به بیراهه بکشاند.

 

وی با تأکید بر این که کسانی که مسؤولیت تدریس فنون به مردم را برعهده دارند باید با امانت‌داری و رعایت احکام این فن انجام وظیفه کنند، اظهار کرد: باید از آموزش مطالب انحرافی و گمراه کننده پرهیز شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با تأکید بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه افزود: نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه موجب پویایی نظام می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: هم­نشینی با کلام روح­بخش قرآن کریم موجب تقویت بصیرت در انسان می­شود.

 

حجت الاسلام عبدالهی بهره ­گیری از آموزه های قرآنی عامل مؤثر در جهت تحکیم بنیان خانواده دانست و اظهار داشت: آموزه­های قرآنی موجب غنی‌شدن جنبه‌های مختلف زندگی افراد جامعه می شود.

 

وی یادآور شد: تنها راه برون رفت از مشکلات اجتماعی در دنیای اسلام و نظام اسلامی، استفاده از رهنمودهای روشنگرانه قرآن و مفاهیم ناب آن است.

 

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با تأکید بر این که ترویج ارزش‌های قرآنی و دینی در جامعه باید در دستور کار فعالان فرهنگی و دینی قرار گیرد، ادامه داد: باید گفتمان‌های دینی و جلسات پرسش و پاسخ با هدف ترویج و تعمیق باور‌های قرآنی در مراکز فرهنگی و قرآنی برنامه ریزی شود./9459/302/ب3

 

ارسال نظرات