۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۸۶۵۵۸
مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر تبریز خبر داد؛

استقبال جوانان برای حضور در حوزه‌های علمیه

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام ناصری، با اشاره به استقبال جوانان برای حضور در حوزه های علمیه، گفت: به جهت حضور و استقبال بالای جوانان برای تحصیل علوم حوزوی از تمام ظرفیت مدارس استفاده کرده‌ایم.
حوزه علميه حضرت ولي‌عصر(عج) تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام صمد ناصری، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) در مراسم افتتاحیه مدارس علمیه تبریز، اظهار داشت: امام راحل در عصر ناامیدی درخت خشکیده اسلام ناب محمدی را احیاء کرد.

 

وی امام راحل را برانگیخته از حوزه های علمیه دانست و ابراز داشت: امروز نیز خلف صالح امام راحل، رهبر معظم انقلاب سکان مدیریت و رهبری کشور اسلامی ایران را برعهده دارد و ایشان نیز برخواسته از حوزه های علمیه است.

 

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز ضمن تشریح برنامه های مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج)، ابراز داشت: تلاش داریم در سال جدید تحصیلی سطح علمی و پژوهشی طلاب را با پیگیری ها و برنامه های جدید ارتقاء دهیم.

 

وی ضمن تأکید بر برنامه های پژوهشی مدارس علمیه و برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح پژوهشی مدرسه علمیه، ابراز داشت: از جمله خواسته ها از حوزه های علمیه پژوهش در مسائل روز و حل مشکلات اجتماعی می باشد.

 

وی در خصوص مباحث فقهی و اهمیت آن در حوزه های علمیه، تصریح کرد: در سال جاری تلاش داریم در ارتقاء سطح علمی و فقهی طلاب تلاش خود را مضاعف کنیم.

 

حجت الاسلام ناصری با اشاره به آمار پذیرش حوزه در سال جاری، ابراز داشت: در سال جدید 130 نفر طلبه جدید الورود مورد پذیرش قرار گرفته و همچنین اساتید مجرب از حوزه علمیه قم و خود استان برای مدارس جذب شده است.

 

وی در پایان با اشاره به استقبال جوانان برای حضور در حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: به جهت حضور و استقبال بالای جوانان برای تحصیل علوم حوزوی از تمام ظرفیت مدارس استفاده  و با کمبود مکان برای پذیرش روبرو بوده ایم./854/202/ب3

ارسال نظرات