۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۸۵۶۴۸
امام جمعه شبستر:

تمدن شیطانی غرب خاستگاه ترویسم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده اسلام را مخالف با تروریسم دانست و گفت: تمدن شیطانی غرب خاستگاه و مدافع تروریسم بین المللی است و به بشریت نگاه تبعیض آمیز دارد.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: بزرگترین برنامه اسلام برای امنیت و آرامش جامعه، مبارزه به تروریسم و ناامنی اجتماعی است.

 

وی تروریسم را ابزار ناامنی جامعه خواند و تصریح کرد: اسلام به امنیت و آرامش فردی و اجتماعی اهمیت خاص قائل است و امنیت را در تمام ابعاد آن مورد تأکید قرار داده است و حفظ آرامش را که عامل توسعه و پیشرفت اجتماعی در تمام ابعاد مادی و معنوی است را مورد توجه خاص قرار داده است.

 

امام جمعه شبستر صدر «لااله الا الله» را اعلام انزجار از باطل و تمام جلوه های آن دانست و اذعان داشت: تروریسم جهانی امروز ساخته دست ایادی شیطانی غرب و آمریکای جنایتکار است، بنابراین برترین برنامه دین اسلام مبارزه با دشمنان اسلام تروریسم است.

 

وی با بیان این مطلب که نظام اسلامی ایران بزرگترین دولت مخالف با تروریسم بوده و  دارای بهترین برنامه مبارزه با آن است، افزود: ایران اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم است و شهدای هفتم تیر، هشتم شهریور و دیگر شهیدان نشان از آن دارد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه ادعای حمایت از حقوق بشر از سوی کشور های اروپایی و آمریکا را مضحک و بی معنا عنوان کرد و ابراز داشت: حمایت از تروریسم منطقه‌ای و بین المللی لکه‌ای ننگی بر پیشانی تمدن شیطانی غرب است.

 

وی سکوت کشور های مدعی حقوق بشر را در برابر جنایت های منطقه‌ای را نشان از نگاه تبعیض گرایانه به بشر خواند و افزود: تروریسم منطقه‌ای ساخته و پرداخته غرب و آمریکا برای مقابله با ملت ها و بیداری اسلامی در غرب آسیا است.

 

حجت الاسلام محمدزاده سابقه تروریسم کشور انگلستان را دورتر از آمریکا عنوان و تأکید کرد: شیطان جهانی و پیر استعمار برای سلطه بر منطقه متوسل به اختلافات قومیتی و مذهبی همراه با ترویج تروریسم در منطقه شده اند و در برابر حقوق بشر و بمباران مردم بی فاع یمن سکوت کرده اند، این نشان از انتخاب تبعیض آمیز بشر است./854/302/ب3

ارسال نظرات