۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۸۴۸۱۱
با انتصاب مسؤول جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی خراسان شمالی؛

انتقال مؤسسه امام خمینی شمال شرق کشور از بجنورد به بیرجند منتفی شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شمال شرق کشور، مستقر در بجنورد منصوب شد و این انتصاب به معنای منتفی شدن انتقال این مؤسسه به بیرجند است.
موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) شمال شرق کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، درحالی که از مدت ها پیش موضوع انتقال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شمال شرق کشور از بجنورد به بیرجند مطرح بود، امروز حجت الاسلام حسین تکمیلی به عنوان مسؤول جدید این مؤسسه منصوب شد، انتصابی که به معنای پایان بحث های انتقال مجوز این مؤسسه به خراسان جنوبی است.

 

مؤسسه امام خمینی(ره) شمال شرق کشور مستقر در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی یکی از 12 شبعه استانی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) زیر نظر آیت الله محمدتقی مصباح یزدی است که طلاب بالاتر از پایه هفتم حوزوی تا درس خارج در آن تحصیل می کنند.

 

نداشتن مکان آموزشی سبب شده بود تا از دو سال پیش موضوع انتقال این مؤسسه به استانی دیگر مطرح باشد اما با انتصاب حجت الاسلام تکمیلی به جای حجت الاسلام صادق دانشمند، بوی بهبود از اوضاع این مرکز آموزشی و دینی به مشام می رسد.

 

مؤسسه امام خمینی(ره) شمال شرق کشور در سال 90 و با وعده های حمایت مسؤولان وقت خراسان شمالی در بجنورد راه اندازی شد.

 

از همان ابتدا مسؤولان استانی مسؤولیت فراهم کردن مکان و مدیریت مؤسسه امام خمینی(ره) شمال شرق کشور را بر عهده گرفتند و قرار بود مؤسسه آموزشی و پژوهشی مرکز، تنها استاد و برنامه های آموزشی را تأمین کند.

 

اکنون حجت الاسلام تکمیلی، امام جمعه شهر پیش قلعه در استان خراسان شمالی که خود دانش آموخته مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) است، به عنوان مسؤول جدید این مؤسسه منصوب شده، به این امید که این مرکز آموزشی سر و سامانی یافته و حدود 100 دانش پژوه و 17 استاد آن از بلاتکلیفی بیرون بیایند.

 

البته حجت الاسلام دانشمند می گوید «دوره مأمور به خدمتی او در مؤسسه امام خمینی(ره) شمال شرق کشور» تمام شده و به همین دلیل نیز مسؤول جدید این مؤسسه منصوب شده است اما با وجود این معتقد است: «مشکل اصلی مؤسسه امام خمینی(ره) شمال شرق کشور مستقر در بجنورد مدیریت نبوده که اکنون با تغییر آن فرجی حاصل شود»./9314/201/ب1

ارسال نظرات