۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۸۴۳۱۶
امام جمعه پلدختر:

خدمت صادقانه موجب افزایش روحیه امید بین مردم می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که مسؤولان باید در خدمت رسانی به مردم از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند، گفت: خدمت صادقانه موجب افزایش روحیه امید بین مردم جامعه می شود.
گراميداشت هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، بعدازظهر امروز در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای معرفی خدمات دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر است.

 

وی با اشاره به این که 8 شهریور ماه 1360 شهیدان والامقام رجایی و باهنر به دست گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیدند، افزود: 8 شهریور در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز مبارزه با تروریسم نام گذاری شده است.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر با خون خویش دفتر افتخارات ایران اسلامی را امضا کردند، اظهار داشت: مسؤولان و دولتمردان باید شهدای دولت را الگوی خود قرار دهند.

 

وی در ادامه با تأکید بر لزوم ترویج افکار شهیدان رجایی و باهنر در جامعه بیان داشت: ویژگی های بارز شهدای دولت باید در زمان حال برای نسل حاضر بازگو شود.

 

امام جمعه پلدختر با بیان این که شهید رجایی و باهنر به فکر محرومان جامعه بودند و درد محرومان را می دانستند، افزود: آنان در راستای برطرف شدن مشکلات مردم و محرومان از هیچ کوششی دریغ نمی کردند.

 

وی با بیان این که خدمت به مردم از واجبات است، اظهار کرد: مسؤولان باید در امر خدمت رسانی به جامعه تلاش کنند.

 

حجت الاسلام سوری با تأکید بر خدمت صادقانه در جامعه یادآور شد: خدمت صادقانه موجب افزایش روحیه امید بین مردم می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که دولت تدبیر و امید در راستای خدمت رسانی به مردم زحمات زیادی می کشند و در برطرف شدن مشکلات گام های مؤثری بر می دارند، خاطرنشان کرد: دولتمردان با پیروی از ویژگی های بارز شهید رجایی و باهنر می توانند در برطرف شدن مشکلات نقش مؤثرتری داشته باشند.

 

امام جمعه پلدختر در پایان با بیان این که قدردانی از زحمات دولتمردان وظیفه ای همگانی است، عنوان داشت: ایجاد روحیه امید از رویکردهای دولت تدبیر و امید است./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات