۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۸۴۲۰۰
14 شهریور ماه؛

کارگاه‌های مهارت‌افزایی اساتید حوزه علمیه لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی ویژه اساتید حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه اساتید حوزه مهار افزایی آنان در جهت نحوه کلاس داری، ارتقای روش های تدریس، بیان مطالب راهبردی و مدیریت زمان است.
کارگاه آموزشي

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خر آباد، با بیان این که سال تحصیلی جدید هفته آخر شهریور ماه آغاز می شود، عنوان کرد: 360 طلبه نو ورود در سال تحصیلی جدید در مدارس علمیه خواهران لرستان مشغول تحصیل می شوند.

 

وی با بیان این که 300 نفر از پذیرفته شدگان در سطح دو مشغول تحصیل می شوند، عنوان داشت: 60 نفر از طلاب نیز در سطح سه مدارس علمیه استان نام نویسی می کنند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان این که کارگاه های مهارت افزیی اساتید حوزه علمیه در طول سال تحصیلی برگزار می شود، افزود: نخستین مرحله برگزاری این کارگاه های آموزشی 14 شهریور ماه جاری است.

 

مهرابی تصریح کرد: کارگاه مهارت افزایی اساتید مدارس علمیه لرستان به مدت سه روز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه اساتید حوزه را مهار افزایی آنان در جهت نحوه کلاس داری، ارتقای روش های تدریس، بیان مطالب راهبردی و مدیریت زمان بیان کرد.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان این که در کارگاه های آموزشی مهرت افزایی ویژه اساتید 20 نفر از اساتید حوزه علمیه خواهران شرکت می کنند، افزود: این کارگاه ها با حضور اساتید حوزه علمیه قم در استان برگزار می شود.

 

وی در ادامه از برگزار کارگاه های مهارت تفسیر در حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد و بیان کرد: این کارگاه ها نیز در روزهای 16 تا 18 شهریور ماه جاری در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار می شود.

 

مهرابی در ادامه با بیان این که 30 نفر از اساتید حوزه علمیه خواهران لرستان در کارگاه های مهارت های تفسیر شرکت می کنند، تصریح کرد: اساتید با حضور در این کارگاه ها با مهارت های تفسیر قرآن و کاربرد آن در تبلیغ آشنا می شوند.

 

وی با بیان این که ارتقای سطح علمی و مهارتی اساتید از مهم ترین اهداف برگزاری کارگاه های آموزشی است، گفت: امیدواریم با برگزاری این کارگاه های آموزشی شاهد رشد کمی و کیفی آموزش در مدارس علمیه خواهران استان باشیم./9459/ت302/ح

ارسال نظرات