۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۸۳۷۹۵
صبح امروز صورت گرفت؛

تجدید میثاق وزیر اطلاعات با شهدای اراک

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات امروز جمعه ششم شهریور با حضور در گلزار شهدای اراک با نثار گل و قرائت فاتحه با شهدای اراک تجدید میثاق کرد.
حجت الاسلام و السملين علوي وزيراطلاعات بهره برداري و آغاز 126 پروژه برق در استان مرکزي با حضور وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام والسملین علوی وزیر اطلاعات امروز جمعه ششم شهریور با حضور در گلزار شهدای اراک با نثار گل و قرائت فاتحه با شهدای اراک تجدید میثاق کرد.

 

همچنین همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ساعتی پیش مراسم بهره برداری و آغاز عملیات 126 پروژه شرکت توزیع برق استان مرکزی با حضور وزیر اطلاعات آغاز شد.

 

این آیین به مناسبت هفته دولت با حضور حجت الاسلام والمسلمین علوی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی و جمعی از مسؤولان استان برگزار شد، فرماندار و امام جمعه خمین به صورت ویدئو کنفرانس توضیحاتی ارائه کردند.

 

گفتنی است، حجت الاسلام والمسملین علوی از نمایشگاه وسایل کشف شده و شیوه های سرقت وسایل برق و تجیهزات شبکه که در شرکت توزیع برق استان مرکزی برگزار شده بود، بازدید کرد.


شایان ذکر است، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، سخنرانی در جمع نمازگزاران جمعه و شرکت در آئین آغاز عملیات عمرانی شهری از دیگر برنامه های سفر وزیر اطلاعات به استان مرکزی است./842/پ202/ب4

ارسال نظرات