۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۸۱۶۷۶
آیت الله حیدری:

عدول و سهل انگاری نسبت به سیاست های نظام راه نفوذ دشمن را باز می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نفوذ آمریکا تا کنون به برکت انقلاب و رهبری قطع شده است،عدول یا سهل انگاری نسبت به سیاست های روشن نظام را سبب باز شدن راه نفوذ برای دشمن دانست.
آيت الله حيدري

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان مهم اخیر رهبر معظم انقلاب و هشدار ایشان نسبت به نفوذ آمریکایی ها گفت: عرصه های نفوذ آمریکا می تواند متعدد و گوناگون باشد.


وی افزود: از عرصه های نفوذ می توان به مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد، آمریکا در همه این عرصه ها تا کنون توانسته در کشورهای گوناگون نفوذ کند و این خطر وجود داردکه دشمن در کشور جمهوری اسلامی ایران نیز نفوذ کند.


امام جمعه موقت اهواز با بیان این که آمریکا تا کنون در کشور نفوذ داشته اما به برکت انقلاب و رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری قطع شده است، اظهار داشت: مادامی که این سیاست و اقتدار در انقلاب اسلامی جود داشته باشد دشمن نمی تواند هیچگونه نفوذی را به ثمر برساند.


وی ادامه داد: این خطر وجود دارد که اگر عدول یا سهل انگاری نسبت به سیاست های روشن نظام صورت گیرد راه نفوذ باز خواهد شد؛ وظیفه مسؤولان به ویژه دولتمردان هوشیاری و بستن هرگونه راه های نفوذ به روی دشمنان انقلاب است.


آیت الله حیدری با بیان این که رهبر معظم انقلاب مبارزه با استکبار را مصداق جهاد فی سبیل الله عنوان کردند، ابراز داشت: جهاد فی سبیل الله عبارت از این است که امت اسلامی در برابر توطئه های رنگارنگ سیاسی، فرهنگی ونظامی ایستادگی کند.


وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری حکام کشورهای اسلامی برای فرار از دام ایران هراسی استکبار عنوان کرد: حاکمان کشورهای مسلمان باید ایران را دوست و دلسوز خود بدانند، توطئه های دشمن در قالب ایران هراسی و شیعه هراسی برای ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی اجرا شده است؛ این کشورها باید دشمن حقیقی را از دوست تشخیص دهند که اگر تشخیص صورت گیرد فریب دشمنان را نخواهند خورد./1323/ت302/ش

ارسال نظرات